اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤل نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

نقطه اتکای نظام اسلامی اراده شکست‌ناپذیر ملت است

خبرگزاری فارس: مسؤل نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: نقطه اتکای نظام و انقلاب اسلامی ایران همواره اراده شکست‌ناپذیر ملت بوده و با وجود وحدت، همدلی و یکپارچگی، تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ناکام خواهد ماند.

نقطه اتکای نظام اسلامی اراده شکست‌ناپذیر ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده دوشنبه شب در جمع دانش‌آموزان مراغه اظهار کرد: پشتیبانی و حضور در صحنه نشانگر بصیرت و عمق ولایتمداری مردم ایران اسلامی است و مردم شریف هر موقع لازم بدانند با حضور خود دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را مایوس خواهند کرد.

وی افزود: امروز آنچه که به ایران اسلامی در دنیا ابهت، اقتدار، عظمت و بزرگی بخشیده حضور میلیونی مردم در صحنه‌های مختلف است.

فیضی‌زاده در ادامه گفت: اگر آگاهی‌های دینی دانش‌آموزان بیشتر شود بصیرت آنها در مقابل تهدیدات دشمن افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، افزود: افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی دانش‌آموزان، آینده آنها را در مقابل تمام تهدیدهای دشمن تضمین خواهد کرد.

فیضی‌زاده گفت: دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز بیشتر از هر چیز به فراگیری علوم و دانش‌های روز نیاز دارند و تلاش برای یادگیری علوم روز از ضروریات است.

وی گفت: از برکت دانشمندان بسیجی و نخبه امروز ایران اسلامی در تمام دانش‌ها و علوم سرآمد کشورهای منطقه است و حفظ و اشاعه این علوم برای آیندگان به تلاش دانش‌آموزان امروز بستگی دارد.

فیضی‌زاده همچنین از مربیان خواست برای افزایش آگاهی‌های دینی و آموزش مسائل شرعی دانش‌آموزان بیشتر اهمیت دهند.

وی از دانش‌آموزان خواست قدر لحظه‌ها و روزها و مناسبت‌ها را بدانند و روزهای تاریخی ایران اسلامی را برای همیشه برای انتقال به نسل‌های آینده به یاد داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول