اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

مراکز تفرجگاهی در کرج افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از توسعه مراکز تفرجگاهی در کرج خبر داد.

مراکز تفرجگاهی در کرج افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه این تفرجگاه‌ها با هدف خدمات رسانی بیشتر به مردم در این کلانشهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه این گونه مراکز می‌تواند گامی اساسی در جهت گسترش فضاهای سبز باشد.

شهردار کرج تأکید کرد: در هفته منابع طبیعی اقدامات مناسبی به منظور توسعه فضاهای سبز و کاشت نهال در این کلانشهر انجام می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اقدامات با مشارکت مردم به انجام خواهد رسید.

وی افزود: بر این اساس در این هفته 60 هزار اصله نهال در کلانشهر کرج غرس می‌شود.

آقازاده در ادامه سخنان خود به احیای پارک جهان نمای کرج اشاره کرد و افزود: با تحویل این پارک به سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج اقدامات مناسبی به منظور احیای این پارک انجام خواهد شد.

شهردار کرج گفت: به منظور تحقق اهداف و رسیدن به نقطه مطلوب و احیای درست این پارک باید اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود تا این پارک بتواند دوباره به عنوان یکی از تفرجگاه‌های مطلوب مردم واقع شود.

وی افزود: در این راستا تاکنون اعتبار مطلوبی برای احیا و بازسازی این پارک از سوی شهرداری هزینه شده که طبق برنامه‌ریزی برای سال آینده نیز 2 میلیارد تومان اعتبار در پارک مذکور هزینه می‌شود.

شهردار کرج در گفت: برای این که بتوانیم به رشد مطلوبی از لحاظ فضاهای سبز برسیم نیازمند مشکارکت مردم هستیم لذا شهروندان با استفاده مطلوب از  فضاهای سبز و عدم تخریب این فضاها می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف یاری دهند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول