اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعویق یکماهه لیگ دسته دوم فوتسال کشور

تقابل نمایندگان البرز در هفته اول بازی‌ها

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز از تعویق مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور و آغاز این رقابت‌ها از نیمه دوم فروردین ماه سال آتی خبر داد.

تقابل نمایندگان البرز در هفته اول بازی‌ها

پژمان رضائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: پیش از این طبق اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مقرر بود این رقابت‌ها از اسفندماه آغاز شود اما با توجه به مهیا نبودن امکانات این بازی‌ها از ابتدای سال آینده شروع می‌شود.

وی با اشاره به هم گروهی دو تیم اپتک و مقاومت در گروه اول بازی‌ها گفت:نمایندگان البرز در گروه شمال کشور حضور دارند و باید در اولین دیدار خوددر کرج به مصاف هم بروند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز با بیان این که سالن انقلاب برای برگزاری و میزبانی از دیدارهای لیگ فوتسال کشور آماده شده گفت: خوشبختانه با تعویض کف پوش سالن کیفیت زمین بازی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و به طور حتم نمایندگان ما در این رقابت‌ها همانند سال گذشته نمی‌توانند زمین بازی را بهانه عدم کسب نتیجه مناسب عنوان کنند.

وی شرایط این دو تیم را خوب توصیف کرد و گفت: تمرینات این تیم‌ها به شکل‌ منظم در طول دو ماه اخیر انجام شده و امید بسیاری داریم تا در پایان فصل جدید بازی‌ها البرز حداقل صاحب یک نماینده در لیگ دسته اول کشور شود.

وی در پایان گفت: متاسفانه دیگر نماینده استان در لیگ دسته سوم نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و در دور اول مسابقات که در استان فارس به انجام رسید از گردونه مسابقات خارج شد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول