اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

هیچ خانواده‌ای مقابل مواد مخدر مصون نیست

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: هیچ خانواده‌ای مقابل آسیب‌های ناشی از سوء‌مصرف مواد مخدر مصون نیست.

هیچ خانواده‌ای مقابل مواد مخدر مصون نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم کریم‌خانی ظهر امروز در آیین امحاء مواد مخدر که در محوطه ناحیه انتظامی ارومیه برپا شد اظهار داشت: خانواده‌های ایرانی به ویژه در آذربایجان غربی باید زنگ خطر و هشدارهای موجود در این ارتباط را به معنای واقعی جدی بگیرند چرا که مواد افیونی همه جوانان را تهدید می‌کند اگر این تهدید جدی گرفته شود به اندازه قابل توجهی از آسیب‌های ناشی آن خانواده‌ها بیمه می‌شوند زیرا نظارت کافی در مورد دوستان و فعالیت‌ فرزندان خود اعمال می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر در سایر استان‌ها در ارتباط با مواد مخدر یک نوع مشکل اعم از وجود آزمایشگاه، مصرف و .. شاهد باشیم در آذربایجان غربی انواع مشکلات پیرامون این موضوع وجود دارد به طوری که مصرف‌کننده و آزمایشگاه برای تولید وجود دارد پس وجود چندین معضل در کنار یکدیگر منجر می‌شود یک برنامه‌ریزی دقیق، منسجم و کامل برای امر مقابله، پیشگیری و درمان تهیه شود.

این مسئول به لزوم شکل‌گیری همکاری همه‌جانبه در این راستا تأکید کرد و گفت: باید با مشارکت مسئولان سیاسی، علمی و فرهنگی در این ارتباط سیاست‌گذاری صورت بگیرد تا از طریق جلب مشارکت عمومی در راستای ریشه‌کن کردن این معضل طرح‌های موفق و کاربردی تهیه و تنظیم شده به مرحله اجرا برسد.

کریم‌خانی معتاد را مانند فردی گرفتار شده در کمین دشمن دانست و گفت: با توجه به اینکه مواد مخدر آثار مخرب و زیانباری در جسم، روح و زندگی افراد بر جای می‌گذارد دشمن آن را حربه‌ای برای ضربه وارد کردن بر پیکره کشورمان به کار می‌برد که از آن به عنوان تهدید نرم یاد می‌شود.

حدود 9 تن و 636 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در نیمه نخست سال 302 کیلوگرم به صورت نمادین با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان امحاء شد و امروز هم 2 تن و 208 کیلوگرم امحاء گردید.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول