اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران خبر داد

انتشار 400 خبر در روز انتخابات در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران گفت: در روز انتخابات رسانه‌ها در مازندران حدود 400 خبر از حماسه مردم منتشر شد.

انتشار 400 خبر در روز انتخابات در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، کمال رستمعلی با قدردانی از همه خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیمای مرکز مازندران که با استقرار در ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها، روستاها و مناطق کوهستانی لحظه لحظه برگزاری انتخابات مجلس نهم را پوشش دادند، اظهار داشت: سهم رسانه‌های استان در خلق این حماسه پرشکوه غیرقابل انکار است.

وی افزود: با توجه به اهمیت انعکاس اخبار انتخابات برای مردم مازندران، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد با تدارک هفت دستگاه رایانه با خطوط اینترنت آنلاین، سه خط تلفن همه امکانات لازم و فضا را برای استفاده اصحاب رسانه آماده کرد.

رستمعلی با اعلام اینکه رسانه و صدا و سیمای مرکز تبرستان در این دو روز نزدیک به 400 خبر را پوشش دادند، ابراز داشت: از این تعداد 332 مورد خبر، پنج گزارش تصویری و 13 مورد گزارش خبری بوده است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران بیان داشت: در این راستا سایت استانداری نیز نزدیک به 43 خبر را روی خروجی خود قرار داد که از این تعداد 13 مورد خبر، 23 اطلاعیه، سه گزارش تصویری و چهار مورد بیانیه بوده است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول