اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند:

انحلال هندبال شهرداری زرندحاصل بی‌عدالتی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند گفت: انحلال و یا سقوط تیم هندبال شهرداری زرند به لیگ دسته یک حاصل بی‌عدالتی و بی‌مهری اداره کل ورزش استان کرمان است.

انحلال هندبال شهرداری زرندحاصل بی‌عدالتی است

محسن اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در پاسخ به اظهارات اخیر محمد فولادی‌ماهانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: من بیش از 30 سال سابقه حضور در هندبال این استان را داشته و تاکنون و طی این دوران هیچ‌گاه وظیفه‌ای با عنوان دبیر هیئت هندبال را عهده‌دار نبوده‌ام.

وی افزود: اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان مبنی بر متهم کردن من به عنوان عامل اصلی نقاط ضعف و مشکلات هیئت هندبال و اینکه از منظر قانونی نیز نمی‌توانم، دبیر و سرمربی یک تیم را همزمان بر عهده داشته باشم، کذب می‌دانم، البته بیان این اظهارات با توجه به عدم شناخت کافی از ورزش این استان و نداشتن مشاوران و بازوان قوی در آن اداره به دور از انتظار نیست.

اخگری تصریح کرد: به بودن فردی ضعیف و دارای ضعف‌های مختلف اقرار دارم و مطمئنا همان طوری که همه افراد ضعف‌هایی دارند، من نیز از این قاعده مستثنا نبوده که البته در تلاش هستم با لطف خداوند به آنها چیره شوم.

وی خاطرنشان کرد: دبیر هیئت هندبال به مدت 12 سال بر عهده سیدمحمد موسوی سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان بوده و بعد از وی تا مقطع کنونی زراعتی عهده‌دار این سمت بوده است و من نیز به واسطه افتخاراتی که چه در دوران بازیکنی به عنوان یک ورزشکار ملی و چه در دوران مربیگری به عنوان تنها مربی ملی برای این استان کسب کرده‌ام.

سرمربی تیم هندبال شهرداری کرمان افزود: من مورد محبت مردم کرمان، جامعه هندبال استان و کشور و مسئولان در همه این دوره‌ها قرار داشته‌ام و در هر مقطعی که توانستم به عنوان خدمتگزار گوشه‌ای از کار را را گرفته و خدمتی را انجام داده‌ام که البته این خدمات را تنها مدیون لطف خداوند می‌دانم.

اخگر گفت: هیچ‌گونه اعتراض و اظهار نظری را در زمینه تغییرات هیئت هندبال نداشته و بر این باور هستم سعیدی فرماندار کرمان و همکارانشان می‌توانند خدمات موثری داشته باشند، اما اگر انتقاد و اعتراضی بوده به مواردی بوده که با دخالت‌های بی‌مورد و غیر منطقی سبب بروز مشکلاتی در سیستم اداره هیئت و از دست رفتن امکاناتی شده که جامعه هندبال را متضرر کرده است.

وی افزود: با توجه به شناختی که جامعه ورزش کرمان و هندبال کشور از من دارند، اظهارات و مطالب عنوان شده توسط مدیرکل ورزش استان عدم انتقاد‌پذیری و غرض‌ورزی وی را به وضوح نشان می‌دهد.

اخگر خطاب به مدیرکل ورزش استان کرمان تصریح کرد: شما را به شرایطی که برای یکی از پر افتخارترین تیم‌های ورزشی این استان به واسطه دخالت‌ها و اظهارات شما و معاونت شما در امر ورزش به وجود آمده است و این تیم را تا مرز انحلال پیش برده است، جلب می‌کنم.

وی عنوان کرد: این تیمی که برای اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هندبال هیچ‌گونه هزینه‌ای را در بر نداشته و سال‌های سال با کمترین بودجه و با همت مسئولانش با همه مشکلات دست و پنجه نرم کرده است و در بالاترین سطح  هندبال کشور افتخارآفرینی کرده است، آیا در این فقر ورزشی استان و انحلال و یا رفتن این تیم به لیگ پایین‌تر حاصل بی‌عدالتی و بی‌مهری آن اداره نیست.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول