اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین نمایشگاه کتاب اصفهان

کتاب‌های نمایشگاه را در سایت اطلاع‌رسانی جستجو کنید

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: کتاب‌ها عرضه شده در هفتمین نمایشگاه کتاب اصفهان را در سایت اطلاع‌رسانی نمایشگاه جستجو کنید.

کتاب‌های نمایشگاه را در سایت اطلاع‌رسانی جستجو کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی حاجی زکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مورد برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب ناشران در استان اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه زیر نظر نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و ثبت نام آن از طریق شرکت نمایشگاه اصفهان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در هفتمین نمایشگاه کتاب ناشران در استان اصفهان بیش از 600 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 540 ناشر اعلام آمادگی کرده و سعی بر آن است تا از انتشاراتی‌های معروف و با ارائه بهترین کتاب‌ها نمایشگاه سال جاری را برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که زمان برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب ناشران در استان اصفهان را از 11 تا 17 اسفند ماه سال جاری دانست، بیان داشت: هنوز مشخص نیست که از هر موضوعاتی چند درصد در نمایشگاه ارائه شده می‌شود.

وی با اعلام این خبر که 300 غرفه برای هفتمین نمایشگاه کتاب ناشران در استان اصفهان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات استان اصفهان محدودیت فضای نمایشگاهی است که بر اساس این فضا خدمات ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه کتاب ناشران در استان اصفهان تاکید کرد: یکی از اقداماتی که برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده است، راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی نمایشگاه است تا در بدو ورود با مراجعه به این سایت از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه آگاهی پیدا کنند.

وی ادامه داد: مشاهده 300 غرفه کار بسیار سختی است و با  مراجعه به این سایت و وارد کردن موضوع کتاب درخواستی از اینکه این کتاب در کدام سالن و غرفه قرار دارد مطلع می‌شوند.

حاجی زکی در ادامه به برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب اشاره و اضافه کرد: نشست‌های با استادهای دانشگاه با موضوعیت جنگ نرم، مهدویت و بیداری اسلامی از جمله برنامه‌های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب ناشران در استان اصفهان در مدت یک هفته برگزاری  است.

وی با اشاره به اینکه سامانه در نظر گرفته شده برای بن‌های کتاب محدود است، اظهار داشت: سال گذشته 600 میلیون تومان به استان اصفهان اختصاص داده ‌شد و در سال جاری با وجود 50 میلیون اضافه‌تر باز هم این محدودیت وجود دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول