اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 خبر داد

آمادگی پایانه‌های مسافربری برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از تامین روشنایی برق پایانه شهید سروری و اقدامات رفاهی و امنیتی این پایانه خبرداد.

آمادگی پایانه‌های مسافربری برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 19 رضا زلفی با اشاره به ساماندهی و آماده سازی پایانه شهید سروری برای مسافرین نوروزی گفت: این پایانه مجهز به انشعاب برق شد تا شهروندان در مواقع شب نیز با خیال آسوده از این پایانه بهره‌برداری کنند و از امنیت بیشتری برای تردد برخوردار شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 افزود: نصب روشنایی خورشیدی در سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس نیز از دیگر اقداماتی است که برای تأمین روشنایی این محوطه انجام شده است.

وی در ادامه همچنین از تجهیز این پایانه به امکانات رفاهی کافی شاپ و بوفه خبر داد و گفت: علاوه براین برای انجام بموقع فریضه نماز، نمازخانه پایانه شهید سروری تعمیر و بازسازی شدو برای نظارت بهتر و آسانتر بر پایانه ها نیز دیوار پیرامونی پایانه شاهد با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

زلفی یکی از اهداف اجرای طرح استقبال از بهار را افزایش ایمنی معابر و تقاطع های سطح منطقه عنوان کرد و افزود: دراین راستا تاکنون 20 پل فلزی به منظور پیوستگی معابر پیاده رو و سواره رو نصب شده است که تا پایان اجرای طرح به 50 عدد خواهد رسید، همچنین کلیه عرشه پل عابر پیاده بزرگراه شهید کاظمی تعمیر و بازسازی شده است.

به گفته وی نصب و ترمیم 72 عدد بشکه ترافیکی، نصب و تعویض 185 عدد استوانه ارتجاعی، نصب برچسبهای تبلیغاتی ارتقاء فرهنگ ترافیک در 10 ایستگاه اتوبوس، ترمیم و بازسازی 115 عدد تابلوهای انتظامی و تهیه و ترمیم 150 متر گاردریل از دیگر اقدامات ایمن سازی معابر توسط این حوزه بوده است.

زلفی همچنین در ادامه فعالیتهای استقبال از بهار، روشنایی سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس در خیابان‌های میثاق شمالی، مهران، شکوفه جنب خیابان بدر و خیابان شهید لطیفی تأمین شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 در پایان تصریح کرد: تجهیزات ترافیکی لازم همچون بولارد نیز در 20 تقاطع نصب و پوشش پلهای عابر پیاده و سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس ترمیم شد، علاوه براین گارد نرده در مبادی ورودی بوستان‌های مطهری و ولایت به تعداد پنج دستگاه نصب شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول