اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری همدان:

مجلس نهم منویات رهبری را تماماً مورد توجه قرار دهد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری همدان گفت: مجلس نهم منویات رهبری را به طور کامل و جامع مورد توجه قرار دهد.

مجلس نهم منویات رهبری را تماماً مورد توجه قرار دهد

مرتضی قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات، آن را از بصیرت و بینش سیاسی بالای مردم دانست و افزود: مردم با حضور گسترده خود زمینه تشکیل مجلسی مقتدر و حافظ آرمان‌های نظام را فراهم آوردند.

وی گفت: مردم انقلابی ایران با تکیه بر ایمان، تقوا، شناخت موقعیت، شناخت دشمن و با تبعیت از رهبری وارد صحنه شدند و موفقیت دیگری را بر دیگر موفقیت‌های ایران اسلامی افزودند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان همدان ابراز داشت: مردم با این حضور حماسی به دشمنان ثابت کردند که با وجود گذشت بیش از سه‌ دهه از پیروزی انقلاب بر پیمان خود در پیروی از آرمان‌های امام راحل و شهدا وفادار بوده و با حضور همیشه در صحنه خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و دشمنان نظام می‌زنند.

وی پیروز واقعی عرصه انتخابات را مردم خواند و افزود: نمایندگان باید قدر این حضور حماسی را بدانند و در مسیر قانون‌گذاری به منظور رفع و رجوع مشکلات مردم با تمام توان کار کنند.

قهرمانی توجه مطلق به منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای اجرایی شدن خواسته‌های ایشان را از دیگر انتظارات مجلس نهم دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه ترکیب مجلس نهم را اصولگرایان در دست گرفته‌اند امیدواریم این مهم به صورت جامع و کامل اجرایی شود.

وی افزود: نباید با مردم بازی کرد بلکه باید در راستای ارتقای وضعیت کنونی و رفع مشکلات آنها به ویژه در بخش مادی تلاش شود و پاسخ زحمات آنها را که با وجود سردی هوا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند، را به بهترین شکل ممکن داد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به اینکه بیشتر کسانی که از سوی مردم استان به عنوان نماینده مجلس نهم انتخاب شدند اصولگرا هستند، آن را نشان از اقبال و گرایش مردم به سوی اصولگرایان خواند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول