اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی انجام شد

تجلیل از نخبه‌های علمی در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: طی مراسمی که امروز با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ انجام شد از نخبه‌های علمی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از نخبه‌های علمی در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی فرماندار این شهرستان ظهر امروز در این مراسم گفت: امروز جوانان کشور به مرحله‌ای از علم و دانش رسیده‌اند که می‌توانیم در بسیار از المپیادها و مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و حائز رتبه‌های برتر شویم.

وی ادامه داد: دست‌یابی به این موفقیت برای کشور بسیار اهمیت دارد و رشد علمی کشور را سبب خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: برای موفقیت بیشتر و پرورش نخبه در کشور باید امکانات و تمهیدات لازم را برای این افراد فراهم کرد و زمینه رشد استعدادهای آنان را ایجاد کرد تا آنان پتانسیل‌های خود را شکوفا کرده و در مسیر رشد و آبادانی کشور به کار گیرند.

حدادی با اعلام این که امروز پیشرفت‌های علمی کشورمان جهان را شگفت زده کرده است، تأکید کرد: دشمنان برای این که جوانان کشور نتوانند به رشد و شکوفایی برسند تحریم و جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند اما نمی‌دانند که این مسائل هرگز نخواهد توانست مانع از رسیدن جوانان به اهدافشان شود.

وی افزود: اگر امروز کشور به توسعه و پیشرفت دست پیدا کرده است، نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندانی است که برای تحقق اهدافشان از پای ننشستند و اجازه ندادند دخالت‌های دشمنان مانع از رسیدن به اهدافشان شود.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: برای رسیدن به خودکفایی بیشتر باید تلاش‌های بسیار زیادی را انجام داد و از تحریم و تهدید نترسید و دشمنان را با پیشرفت و توسعه کشور بیش از گذشته شکست دهیم.

در این مراسم از 4 نخبه برتر علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد که در سطح بین‌المللی، کشوری و استانی در سال جهاد اقتصادی حائز رتبه شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول