اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

منصوری قرچک از صبای قم پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از هفته ما قبل پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی منصوری قرچک می‌رود.

منصوری قرچک از صبای قم پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوازدهم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با انجام هفت مسابقه همزمان برگزار خواهد شد و طی آن در حساس‌ترین مسابقه صبای قم در خارج از خانه برابر منصوری قرچک به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک از هفته بیست و پنجم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 روز یکشنبه چهاردهم اسفند ماه در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی در قرچک به انجام می‌رسد که صبای قم در چهار بازی گذشته خود مقابل حریفان تن به شکست داده است و خیالش از بابت قرار گرفتن در میانه جدول رده بندی کامل آسوده است اما منصوری قرچک که هفته قبل در خارج از خانه مقابل گیتی پسند به سختی شکست خورد، در این دیدار به فکر کسب سه امتیاز برابر صبای قم خواهد بود.

جالب اینکه دیدار رفت دو تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با تساوی چهار بر چهار بین مدعیان قهرمانی به پایان رسید که این نتیجه حساسیت‌های بازی برگشت دو تیم در شهر قرچک را نیز افزایش می‌دهد.

در دیدار رفت دو تیم که بسیار زیبا، مهیج و تماشایی بود تیم‌های فوتسال صبای قم و منصوری قرچک در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر سالن شهید حیدریان قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان مسابقه نتیجه تساوی حاصل تلاش دو تیم بود.

در فاصله تنها دو هفته به پایان مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک هم اکنون با کسب 59 امتیاز در صدر ایستاده است اما جدی‌ترین رقیب آنها یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان با همین تعداد امتیاز و البته با تفاضل گل کمتر در مکان دوم جای دارد و منصوری را در راه کسب عنوان قهرمانی تعقیب می‌کند.

این در حالی است که تیم سوم جدول رده بندی یعنی فولاد ماهان سپاهان اصفهان که با کسب 51 امتیاز در تعقیب دو مدعی قهرمانی است، چندان خطری برای منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان ایجاد نمی‌کند، ضمن اینکه تیم‌های چهارم تا ششم نیز هرگز خطری متوجه تیم ماهان اصفهان نخواهند کرد.

هم اکنون تیم‌های فوتسال ملی و حفاری ایران، گسترش فولاد تبریز و صبای قم جایگاه‌های چهارم تا ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارند، ضمن اینکه تیم فوتسال صبای قم در چهار هفته متوالی فقط به حریفان خود باخته است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول