اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

تلاش ما کاهش نیازمندی مددجویان به دستگاه‎های حمایتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تلاش ما توانمندسازی مددجویان و کاهش نیازمندی این قشر به دستگاه‎های حمایتی در استان بوشهر است.

تلاش ما کاهش نیازمندی مددجویان به دستگاه‎های حمایتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: این امر با تقویت بنیه فرهنگی و تربیتی خانواده‎های تحت پوشش محقق می‎شود.

وی افزود: هم‌اکنون 78 هزار نفر در قالب 32 هزار خانوار در استان بوشهر از مستمری بگیران کمیته امداد هستند.

محبی با اشاره به فعالیت‎های کمیته امداد در استان بوشهر یادآور شد: امسال 20 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد نیز در استان توسط کمیته امداد آزاد شدند.

وی، ایجاد چهار هزار و 300شغل، ارائه آموزش‎های فنی و حرفه‎ای به 400 نفر، اهدای 851 فقره جهیزیه به نوعروسان و 80مورد هدیه ازدواج به تازه دامادان را از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‎های انجام شده توسط کمیته امداد در سال‌جاری در استان بوشهر ذکر کرد.

محبی، ارائه خدمات درمانی به 19 هزار نفر و احداث 907 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این نهاد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 3 هزار و 500 یتیم زیر 18 سال نیز زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که تاکنون 10 هزار حامی برای این یتیمان شناسایی شده است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های فرهنگی برای افراد تحت پوشش ادامه داد: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های تحت پوشش تلاش بسیار زیادی داریم.

محبی تاکید کرد: از امکانات موجود برای کاهش آسیب‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: تعهد امسال این نهاد فراهم کردن بیش از 6 هزار شغل در سطح استان بوده که تاکنون بیش از 3 هزار و 500 شغل جدید در استان بوشهر محقق شده است.

وی با اشاره به لزوم احداث ساختمان کمیته امداد آبپخش یادآور شد: از مسئولان این بخش انتظار داریم با تامین زمین مورد نیاز کمیته امداد، با ما همکاری کنند تا کمیته امداد در کمترین زمان این ساختمان را احداث کند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول