اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور:

آموزش نانوایان اصفهان در رتبه نخست کشور قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: اداره غلات استان اصفهان در برگزاری دوره آموزش نانوایان این استان رتبه نخست را در سطح کشور از آن خود کرده است.

آموزش نانوایان اصفهان در رتبه نخست کشور قرار گرفت

مهدی امینی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قرارداد اداره غلات استان اصفهان با فنی‌وحرفه‌ای استان برای آموزش نانوایان 3 هزار نفر بوده است که در عمل 3 هزار و 800 نفر در این مقوله از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه آموزش نانوایان از برنامه‌ریزی‌های پنج ساله است، تصریح کرد: اداره غلات استان اصفهان در این برنامه‌ریزی 25 درصد جلوتر است.

مدیر آموزش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور تاکید کرد: آموزش نانوایان در تمام سطح استان اصفهان به غیر فلاورجان برگزار شده است.

وی دلیل برپا نشدن دوره آموزش نانوایان را در فلاورجان نبود هماهنگی در مدیرت این شهرستان در برپایی دوره آموزش نانوایان عنوان کرد و اظهار داشت: دور نخست آموزش نانوایان طبق قرارداد بسته شده با فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان از دی‌ماه سال گذشته آغاز و در دی‌ماه سال جاری به پایان رسید. دوره دوم آموزش نانوایان در برخی از شهرستان‌های استان اصفهان آغاز شده است.

امینی در مورد نحوه آموزش نانوایان با بیان اینکه مدت زمان این دوره آموزشی 58 ساعت بود، تاکید کرد: شرکت در دوره آموزشی نانوایان علاوه بر خود متصدیان، برای سایر افراد حاضر در یک نانوایی نیز الزامی است.

مدیر آموزش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور آموزش نانوایان را به سطوح پیشکار، خمیر‌گیر، چانه‌گیر، نان‌درآر و شاطر تقسیم‌بندی کرد و اظهار داشت: این دوره‌های باید به ترتیب و با پشت‌سرقراردادن دوره‌های قبلی گذرانده شود.

وی برگزاری دوره آموزش نانوایان را یکی از مصوبات ستاد هدفمند کردن یارانه‌های دانست و گفت: با اینکه برنامه‌ریزی‌ آموزش نانوایان برای یک دوره پنج ساله در نظر گرفته شده است، اما تلاش می‌کنیم این دوره را در مدت سه سال به پایان برسانیم.

امینی‌فرد تاکید کرد: در برپایی دوره آموزش نانوایان، اداره آموزش صنایع فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان همکاری‌های لازم را با اداره غلات این استان داشته است.

وی با بیان اینکه آموزش نانوایان، خرید گندم تضمینی و تأمین گندم استان از وظایف اداره غلات استان اصفهان است، تصریح کرد: در حال حاضر این اداره آموزش نانوایان را در سطح استان با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول