اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار بوشهر از حضور مردم در انتخابات قدردانی کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و همچنین استاندار بوشهر در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم استان در انتخابات مجلس قدردانی کردند.

امام جمعه و استاندار بوشهر از حضور مردم در انتخابات قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر در این پیام آمده است: بار دیگر مردم گرانقدر و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و متدین استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران و جهان آفریدند و با حضور حداکثری و پر بصیرت به پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت‌برکاته) اوج هوش‌مندی، معرفت، دیانت، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا و التزام به ولایت فقیه، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را به نمایش گذاشتند و موجب خوشنودی حضرت بقیةالله الأعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام در فضای ملی و فراملی و ناامیدی جهان استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای دنباله‌رو اروپایی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیروز واقعی این انتخابات، ولایت، مردم و نظام مقدس اسلامی ایران است و این حضور حماسی تعهد مسئولان کشور به خدمت هر چه تمام‌تر در عرصه ولایتمداری نسبت به مقام معظم رهبری و خدمت به مردم را صد چندان می‌کند.

در این بیانیه آمده است: این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم گرانقدر ایران اسلامی و بوشهر عزیز تبریک عرض کرده و از همه دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول