اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون ادبی کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی خبر داد

استقبال هنرمندان خراسان‌جنوبی از جشنواره ملی زنده‌یاد سپیده کاشانی

خبرگزاری فارس: مسئول کانون ادبی کتابخانه‌های استان خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره ملی بانوی شعر و ادب، زنده‌یاد سپیده کاشانی خبر داد و گفت: استقبال از این جشنواره بی‌نظیر بوده است.

استقبال هنرمندان خراسان‌جنوبی از جشنواره ملی زنده‌یاد سپیده کاشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مریم کیانی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: هم‌زمان با تولد بانوی شاعره، زنده‌یاد سپیده کاشانی جشنواره ملی این شاعر به منظور اشاعه و ترویج خصایص شایسته شعر و آشنایی با اندیشه‌های فاخر ادبی و هم‌چنین تحلیل تجارب ادبی و ارزشمند چهره‌های ماندگار این مرز و بوم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در غالب شعر کلاسیک، نیمایی، سپید، سرود و ترانه و با محوریت اشعار، سوگ، سروده‌هایی در ارتباط با زنده‌یاد سپیده کاشانی و یا در غالب مقاله با موضوع زنان و ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس در اشعار زنده‌یاد سپیده کاشانی و تلاش در حوزه سرود و ترانه و ولایت‌مداری در کلام زنده‌یاد سپیده کاشانی خواهد بود.

کیانی افزود: علاقه‌مندان به ارائه آثار در این زمینه‌ها می‌توانند آثار خود را تا پایان اسفندماه به کتابخانه‌های سراسر استان تحویل دهند.

وی گفت: متقاضیان به شرکت در کلاس‌های کانون ادبی برای آشنایی با ادبیات ایران در سراسر استان به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول