اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

کاهش دمای هوا در خوزستان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش دمای هوا در استان در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کاهش دمای هوا در خوزستان ادامه دارد

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با نفوذ زبانه پرفشار بر روی منطقه، انتظار افت دما را در استان تا اواسط هفته جاری خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین توده هوای همراه با گرد و غبار که از روزهای گذشته وارد استان شده بود از شدت آن از عصر روز شنبه به شدت کاسته شده است.

دهملایی خاطر نشان کرد: آسمان استان در نیمه شرقی نیمه ابری با احتمال رگبار پراکنده و غبار آلود و از بعد از ظهر با کاهش ابر و کاهش پدیده گرد و غبار و در نیمه غربی صاف تا قسمتی ابری به تدریج با کاهش پدیده گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: برای تمام استان کاهش دما تا اواسط هفته جاری وجود خواهد داشت و این شرایط تشدید می‌شود.

وی تأکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق جهت باد، شمال غربی سرعت باد،30تا45کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 55کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 23.8 و دهدز با 1- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی در شهرستان اهواز افزود: حداکثر دمای اهواز به 17 و حداقل به 6 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول