اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت مدعیان در هند؛

بانوی قمی با تیم ملی راگبی در آسیا نهم شد

خبرگزاری فارس: بانوی قمی همراه با تیم ملی راگبی بانوان کشورمان موفق به کسب مقام نهم پیکارهای راگبی قهرمانی آسیا شد.

بانوی قمی با تیم ملی راگبی در آسیا نهم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های راگبی قهرمانی زنان قاره آسیا با شرکت تیم‌های مدعی از کشورهای مختلف به میزبانی هند در شهر پونای این کشور برگزار شد که در نهایت تیم کشورمان با درخشش نفرات خود به مقام نهمی دست یافت.
البته کسب مقام نهم از این بابت برای راگبی بانوان کشورمان موفقیت آمیز بود که این تیم در سال گذشته و در نخستین تجربه حضور در این رقابت‌ها در بین تیم‌های آسیایی شرکت کننده در مسابقات به مقام دهمی دست یافته بود و اکنون یک پله صعود کرده است.
در ترکیب تیم ملی راگبی بانوان کشورمان در مسابقات راگبی قهرمانی زنان آُسیا در شهر پونا هند، ‌هاجر جعفری بانوی قمی نیز حضور داشت که یکی از نفرات پر امید تیم کشورمان در راه کسب عنوان نهمی راگبی زنان قاره آسیا بود.
تیم ملی راگبی بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود در پیکارهای راگبی زنان قهرمانی آُیا با کسب پیروزی مقابل کره جنوبی عنوان نهمی آسیا را از آن خودش کرد، زیرا ملی پوشان کشورمان در این رقابت با نتیجه هفت بر پنج به پیروزی رسیدند.
بانوان راگبی باز کشورمان در حالی موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا دست یافت که در این رقابت‌ها در جدالی نزدیک با مدعیان کسب عنوان قهرمانی از کشورهای مختلف، با سه پیروزی و دو شکست، مقام نهمی آسیا را بدست آورد.
تیم ملی زنان راگبی زنان کشورمان در سال ۱۳۸۸ در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حضور یافت و این در حالی بود که تیم ملی بانوان ایران جزء ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفت و تلاش دختران راگبی باز کشورمان با کسب مقام نهمی همراه بود.
در ترکیب تیم ملی راگبی بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هند فرزانه نواب راد، فرشته سارانی، زهره عینی، نازنین امانیان، سونیا شامحمدی، فرشته شلانی، فاطمه بروشکی، صبا حیاتی، یاسمن کرمی، زهره صادق پور،‌هاجر جعفری و سارا سلیمانی ۱۲ نفر اصلی بودند، ضمن اینکه اکرم عاملی و زینب صابری دو نفر ذخیره تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور داشتند.
در سال‌های اخیر بانوان قمی به خوبی در رشته‌های زیر مجموعه این هیئت نظر راگبی، کریکت و سافت بال استعدادهای خود را نشان داده‌اند و علاوه بر موفقیت در عرصه رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، ورزش قم عضویت آنها در تیم‌های ملی رشته‌های نامبرده نیز بوده است که یکی از این موفقیت‌ها حضور‌ هاجر جعفری در تیم ملی راگبی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول