اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته راگبی استان اصفهان:

راگبی اصفهان از امروز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته راگبی استان اصفهان گفت: کمیته راگبی استان اصفهان از امروز و با مسئولیت خودم آغاز به کار می‌کند.

راگبی اصفهان از امروز راه‌اندازی شد
امین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته راگبی استان اصفهان برنامه‌ای نداشت که با توجه به این‌ که مسئولیت این کمیته به من سپرده شده است کار خود را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: از اواخر برج هفت بود که بر اساس تصمیمات احمد عطایی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان مسئولیت کمیته راگبی استان اصفهان به من واگذار شد با توجه به این‌ که در زمینه زمین مشکلاتی داشتیم فعالیت خود را آغاز نکرده بودیم که از همین امروز کار خود را برای پیدا کردن زمین مناسب برای این رشته آغاز کرده‌ایم.
رئیس کمیته راگبی استان اصفهان بیان داشت: قبل از این ‌که مسئولیت کمیته راگبی استان اصفهان به من واگذار شود رئیس هیئت راگبی شاهین شهر بودم و در قبل از آن نیز عضو تیم راگبی اصفهان بودم.
وی افزود: اصفهان نیز تیم داشته است که با توجه به تغییراتی که در این رشته داشته‌ایم و منحل شدن فدراسیون راگبی و تبدیل شدن آن به کمیته راگبی و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشته است فعالیت این رشته در اصفهان متوقف شده بود.
محمدی همچنین با بیان این‌ که این رشته شباهتی به فوتبال آمریکایی ندارد افزود: قرار است در آینده‌ای نزدیک سایتی برای معرفی این رشته به علاقه‌مندان راه اندازی کنیم.
وی اظهار داشت: افرادی که در این رشته فعالیت می‌کنند، باید ورزشی باشند و بیشتر از ورزشکاران رشته‌های رزمی و کشتی در این رشته استفاده می‌کنیم ولی افراد عادی نیز می‌توانند پس از آموزش و تمرین در این رشته فعالیت کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول