اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمار رسمی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانداری بوشهر آمار رسمی حوزه انتخابیه، بوشهر، گناوه و دیلم را اعلام کرد.

آمار رسمی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم اعلام شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بر اساس این گزارش در این حوزه انتخابیه از مجموع 134 هزار و 94 رأی عبدالکریم جمیری با کسب 47 هزار و 538 رأی حائز اکثریت آرا شده و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین سید کریم موسوی با 27 هزار و 133 رأی، غلامعلی میگلی‌نژاد با 22 هزار و 918 رأی، عبدالحمید خدری با 18 هزار و 122 رأی، علی دریمی با چهار هزار و 602 رأی و سید حسن بصری با 2 هزار و 94 رأی به ترتیب رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

 

فرماندار بوشهر نیز در همین ارتباط گفت: در اجرای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان بوشهر برای قبول شکایات آماده است.

 

جعفر پورکبگانی اظهار داشت: در ضمن به استناد تبصره‌های 1، 2 و 3 ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تحویل دهند و شکایاتی قابل رسیدگی است که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام‌خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

 

پورکبگانی گفت: همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول