اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رجبی با وجود اتمام زمان رای گیری اعلام کرد

ادامه رای‌گیری از حاضران شعب اخذ رای‌ در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد: با وجود اتمام زمان رسمی رای گیری، آرای حاضران در حوزه ها اخذ خواهد شد.

ادامه رای‌گیری از حاضران شعب اخذ رای‌ در البرز

ناصر رجبی دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس اعلام رسمی وزارت کشور و ستاد انتخابات مرکزی، نهمین دوره انتخابات به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از تمام شعب ما خبر می‌رسد که انتخابات کم نظیری در استان البرز انجام شده و میزان مشارکت مردم بسیار خوب بوده است و حتی در بسیاری از این حوزه ها افراد بسیاری حضور دارند.

رجبی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه تکلیف افرادی که در شعب حضور داشته اما به دلیل صف های طولانی موفق به شرکت در انتخابات نشدند، چیست؟ گفت: بر اساس قانون پس از پایان انتخابات درب های شعب با حضور ماموران نیروی انتظامی و نمایندگان فرماندار بسته می شود.

وی ادامه داد: پس از بسته شدن درب شعب، دیگر فردی اجازه ورود نخواهد داشت، اما باید از تمام افرادی که در حوزه رای گیری حضور دارند، رای گیری انجام خواهد شد.

رجبی در پاسخ به این پرسش که نتایج آرا در استان البرز چه زمانی اعلام می شود؟ گفت: پس از پایان رای گیری در هر صندوق اقدام به شمارش آرا شده و در نهایت آرا در فرمانداری ها تجمیع خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ما این کار را با دقت انجام می دهیم و به همین دلیل ممکن است اندکی اعلام نتایج طولانی شود، اما باید با دقت و حساسیت نتایج آرا اعلام شده و دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول