اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

مسئولان شعب انتخاباتی از بستن خودسرانه درهای شعب خودداری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با تأکید بر بازبودن شعب اخذ رأی استان تا پایان مهلت تعین شده و مهلت پیشنهادی استان تا ساعت 23، از مسئولان شعب خواست که از بستن خودسرانه درهای مراکز اخذ رأی خودداری کنند.

مسئولان شعب انتخاباتی از بستن خودسرانه درهای شعب خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: هنوز بسیاری از شعب اخذ رأی در استان مملو از مردم بوده و باید تا پایان حضور مردم شعب اخذ رأی باز باشد.

وی افزود: چند مورد گزارش از مدارس سطح استان به ستاد انتخابات استان مبنی بر بستن خودسرانه شعب اخذ رأی توسط نمایندگان فرمانداری‌ها شده بود که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع پیگیری شد و تذکرات لازم به افراد داده شد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: بنا بر پیشنهاد استان به ستاد انتخابات کشور رأی گیری در استان مدت زمان رأی‌گیری تا ساعت 23 ادامه داشته و همه نمایندگان فرمانداری‌ها، هیئت‌های بازرسی و نظارت حاضر در شعب موظفند تا آخرین نفر افراد حاضر در شعب اقدام به جمع‌آرا نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: شمارش آرا بعد از پایان زمان رأی‌گیری آغاز شده و صندوق‌های اخذ رأی در شعب بازگشایی و شمارش شده و طی فرم‌های مخصوصی به وزارت کشور و فرمانداری‌ها ارسال می شود.

حسن‌زاده اظهار داشت: به دلیل بارندگی شدید برف و کولاک و یخبندان در روستاهای مرزی و صعب‌العبور استان به طور قطع امکان بازگشت صندوق‌های اخذ رأی در امشب میسر نبوده و بر همین اساس تمهیدات لازم برای صیانت از آرا مردمی در این شعبات درنظر گرفته شده ‌است.

وی خاطرنشان کرد: نباید تعجیل در امور موجب اختلال در شمارش آرا شود و این مهم وظیفه نمایندگان فرمانداری‌ها، هیئت‌های بازرسی و نظارت را در شعب بسیار خطیر و سنگین می‌کند.

وی افزود: تاکنون گزارش‌های خاصی به ستاد انتخابات کشور ارسال نشده و اگر هم گزارش‌هایی بوده به صورت موردی و جزئی بوده‌ است.

حسن زاده تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری مردم شاهد روند مثبتی در برگزاری انتخابات بوده‌ایم و از صبح امروز تاکنون در ستاد انتخابات شماره‌ تلفن‌های مخصوصی برای پاسخگویی به شکایات و گزارش‌های مردمی فعال بوده‌است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارمندان و کارکنان اداراتی که در قالب هیئت‌های مختلف انتخابات فعالیت داشته‌اند می‌توانند فردا به سرکار نروند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول