اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

نتایج قطعی آرای گیلان فردا اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: نتایج آرای شعب اخذ رای گیلان صبح فردا اعلام می‌شود.

نتایج قطعی آرای گیلان فردا اعلام می‌شود

 مهدی سعادتی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پایان زمان انتخابات و حضور چشمگیر مردم این استان در شعب اخذ رای اظهار داشت: زبان از گفتن اوج حضور و عظمت مردم در گیلان قاصر است.

وی افزود: حضور حداکثری و چشمگیر مردم گیلان در صحنه انتخابات پیوند مردم با ولایت است که اتحاد و یکدلی را به نمایش گذاشتند و موجب ابهت و عظمت ملت شدند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات تعیین‌کننده بود، ابراز داشت: بازندگان این حضور دشمنان بودند که باید بدانند ملت ایران در برابر تمام دشمنان مقاومت می‌کند و هیچ قدرتی قادر نیست در برابر قدرت ملت ایران ایستادگی کند.

وی با اشاره به حضور رای اولی‌ها در انتخابات بیان داشت: حضور رای اولی‌ها در انتخابات بسیار چشمگیر بود و دنیا 15 ساعت این صف‌آرایی و حضور ملت ما را تحسین کرد.

سعادتی درباره میزان حضور مردم اذعان داشت: املش با 98 درصد، رودسر با 93 درصد و رودبار با 91 درصد بیشترین حضور در انتخابات استان را داشتند.

وی میزان مشارکت مردم شهرستان رشت در انتخابات را با 10 درصد افزایش اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از 63 درصد مردم گیلان در انتخابات شرکت کرده‌اند که هنوز این آمار نهایی نیست و آمار کلی متعاقبا اعلام می‌شود.

مقام ارشد گیلان حضور مردم در انتخابات پس از 22 بهمن را باشکوه‌ترین حماسه حضور نامید و تصریح کرد: با این حضور سیلی به گوش استکبار جهانی زده شد.

وی با تصریح بر اینکه دیدگاه دشمنان در برابر اراده ملت ایران باید تغییر کند یادآور شد: همه باید برای ساختن کشور که فرهنگ از خودگذشتگی را نشان داده است، همت کنیم.

سعادتی با اشاره به اعلام نتایج انتخابات خاطرنشان کرد: نتایج قطعی از طرف وزارت کشور فردا صبح اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول