اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل:

نتایج انتخابات مجلس متمرکز اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت متمرکز و از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.

نتایج انتخابات مجلس متمرکز اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عباس دستباز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی اردبیل اظهار داشت: فرمانداران حوزه‌های انتخابیه و استانداری مجاز نیستند در این دوره از انتخابات اعلام نتایج کنند و پیش‌بینی می‌شود تا ظهر فردا نتایج نهایی انتخابات در حوزه‌های پنج‌گانه استان اردبیل اعلام شود.

وی با بیان اینکه کاندیداها با کسب یک چهارم آرا به علاوه یک رای راهی مجلس می‌شوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استقبال مردم در این دوره از انتخابات گسترده بوده است در شهرستان اردبیل تا ساعت 22 فرصت رای‌گیری تمدید شده است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: البته در شهرستان‌های دیگر اعلام کرده‌ایم تا زمانی که مردم در شعبات اخذ رای حضور دارند می‌توانند اخذ رای کرده و رای مردم را جمع‌آوری کنند.

دستباز در پاسخ به سوالی در مورد برخی تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: چند مورد تخلفات انتخاباتی را شاهد بودیم که با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی افراد متخلف دستگیر شدند اما مسئله حاد نبوده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تامین تعرفه انتخاباتی وجود نداشته است ادامه داد: انتخابات امروز در استان اردبیل در کمال آرامش، صحت و سلامت کامل برگزار شد.

این مسئول پیش‌بینی کرد مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از دوره هشتم یعنی حدود 58.5 درصد اعلام شده دوره هشتم باشد.

دستباز در پایان با قدردانی از مشارکت و حضور خبرنگاران در انعکاس سریع و به موقع اخبار و اطلاعات از دست‌اندرکاران انتخابات و مجریان آن قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول