اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در شعبه 51 اخذ رأی:

فرماندار گچساران رأی خود را به صندوق انداخت / مشارکت گسترده و بالا در گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با حضور در شعبه 51 اخذ رأی واقع در دبیرستان زینبیه این شهرستان، رأی خود را به صندوق انداخت.

فرماندار گچساران رأی خود را به صندوق انداخت / مشارکت گسترده و بالا در گچساران

سید اکبر علیزاده دقایقی پیش ضمن سرکشی از چندین شعبه اخذ رأی در گچساران، رأی خود را به صندوق انداخت.

* استقبال مردم نقاط شهری و روستایی گچساران بی‌نظیر گزارش شده است

فرماندار گچساران پس از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات، شرکت در این انتخابات نه تنها یک تکلیف شرعی بلکه ادای دین به شهدا و انقلاب است.

علیزاده حضور مردم در شعب مختلف اخذ رأی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را بسیار خوب و شایسته مردم  این دیار ارزیابی کرد.

وی ابراز داشت: صف‌های طولانی اخذ رأی در شعب مختلف، مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی زد.

نماینده عالی دولت در گچساران یادآور شد: دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس زمان زیادی است که برای کمرنگ نشان دادن فضای انتخابات ایران تلاش می‌کنند.

علیزاده تصریح کرد: استقبال مردم بسیار پرشور و با نشاط بوده شور و حال انتخاباتی اقشار مختلف مردم در نقاط شهری و روستایی گچساران و باشت بی‌نظیر گزارش شده است.

* نظام مردم‌سالاری ایران اسلامی در جهان یگانه است

فرماندار گچساران انتخابات را عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار گچساران و باشت با حضور پرشور در این انتخابات وفاداری خود به ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب را بار دیگر به رخ دنیای استکبار کشاندند.

علیزاده خلق حماسه 12 اسفند را برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم همیشه در صحنه گچساران عنوان کرد.

وی با اشاره به تمدید زمان اخذ رأی از کسانی که موفق به دادن رأی خود نشده‌اند خواست تا هر چه زودتر به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

علیزاده انتخابات را هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی ایران به مردم انقلابی ایران دانست و گفت: هر ساله یک انتخابات در کشورمان برگزار شده و اقشار مختلف مردم در این انتخابات نقش اصلی و محوری داشته‌اند.

وی حضور و دخالت مردم در تصمیم‌گیری‌های کشور را نمونه بارز مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و یادآور شد: در هیچ کشوری حتی در کشورهایی نظیر امریکا و کشورهای اروپایی نیز که ادعای دمکراسی می‌کنند نیز این درجه از مردم‌سالاری دیده نشده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول