اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل:

مردم به امر رهبری به میدان آمدند / درصد مشارکت بسیار گسترده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل از مشارکت پیش‌بینی کرد: درصد حضور مردم در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بسیار بالاست.

مردم به امر رهبری به میدان آمدند / درصد مشارکت بسیار گسترده است

حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مردم شریف حوزه کاشان و آران و بیدگل امروز بار دیگر با بصیرت خود وارد میدان شده و برای اطاعت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی داشتند.

وی از روند برگزاری انتخابات ابراز رضایت کرد و گفت: تا هم اکنون انتخابات در فضایی سالم برگزار شده و تا این ساعت شکایت مکتوبی دریافت نشده است.

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در ادامه یادآور شد: در آران و بیدگل تعدادی اتوبوس برای رأی دادن عزیمت کرده بودند که بلافاصله پس از مشاهده اتوبوس‌ها بازگردانده شدند.

یوسفی با بیان اینکه ساعات تمدید اخذ رأی در اختیار وزارت کشور است و تا اتمام زمان قانونی کسی حق توقف رأی‌گیری را نداشته و در صورت پایان زمان تمدید شده توسط وزارت کشور استان‌ها در صورت نیاز و حضور رأی‌دهندگان می‌توانند تقاضای تمدید زمان اخذ رأی را داشته باشند.

زمان رأی‌گیری تا ساعت 20 امشب تمدید شده است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول