اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز:

مردم به فرمان ولایت سیلی سختی به دشمن زدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد: ملت ما امروز به فرمان ولایت در صحنه حاضر شده و با هر رای خود یک سیلی محکم به دشمن زدند.

مردم به فرمان ولایت سیلی سختی به دشمن زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با حضور در ستاد انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ما ولایت‌مدار، تابع خط ولایت و بالاخره معتقد به آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: هر زمانی که انقلاب به مشارکت مردم نیاز داشته باشد، این ملت با وحدت و همدلی به فرمان رهبری معظم انقلاب لبیک گفته و وظیفه خود را در قبال اسلام و انقلاب انجام می‌دهند. 

* غربی‌ها چشمان خود را باز کنند

این مسئول با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم حضور حماسی مردم در صحنه گفت: کشورهای غربی طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی داشتند تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند.

مسعودی گفت: آنها تصور می‌کردند که اگر ملت ایران را تحت فشار اقتصادی قرار داده و با استفاده از رسانه‌های خود مدام دروغ‌پردازی کنند، مردم ما فریب می‌خورند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: به فضل الهی ملت ولایت‌مدار و متدین ایران اسلامی بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشته و با لبیک به فرمان ولایت در انتخابات شرکت کردند.

مسعودی با تاکید بر اینکه غربی‌ها باید از خواب غفلت بیدار شده و چشمان خود را باز کنند، اظهار داشت: به طور قطع آثار سیلی که امروز مردم ما به صورت دشمنان داخلی و خارجی و به ویژه کشورهای زورگوی غربی زدند، تا مدت‌ها باقی خواهد ماند.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم استان البرز در انتخابات گفت: امروز هر ایرانی منصف و عاشق میهنی با مشاهده حضور پرشور مردم البرز در پای صندوق‌های رای خوشحال شده و به بصیرت این ملت افتخار می‌کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول