اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم ـ 395

صلاحی: ازدحام جمعیت را در شعب اخد رأی مشهد شاهد هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت:‌ ازدحام جمعیت را در شعب اخد رأی مشهد شاهد هستیم.

صلاحی: ازدحام جمعیت را در شعب اخد رأی مشهد شاهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از برخی شعبه‌های اخذ رای شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعبات اخذ رای مردم در شعبه‌های مختلف تقسیم شوند، اظهار داشت: در حال حاضر برخی از شعبات با ازدحام جمعیت مواجهه و برخی شعبات خلوت‌تر است که باید در این راستا به گونه اطلاع‌رسانی شود که مردم طبق آن برنامه‌ریزی کرده و در شعبه های مختلف تقسیم شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به لحاظ میزان اعتماد به آرای مردم و فضای انتخاباتی در دنیا نظیر ندارد، افزود: در حالی که امروز برخی کشورها برگزاری انتخابات را به بهانه‌هایی چون ناآرامی‌های اجتماعی و یا جنگ‌های کوچک به تعویق می‌اندازند، این امر در ایران در‌ بحرانی‌ترین شرایط از قبیل بمباران شهرها و روستاها و زلزله رودبار و بم نیز لغو نشد.

وی با بیان اینکه روز 12 اسفند تبدیل به روز جشن ملی ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به برکت استقرار نظام مردم سالار دینی به عنوان الگویی برای جهان اسلام و موجب بیداری اسلامی شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات تبعیت خود را از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول