اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 251

کیاپور: حضور پرشور مردم ‌گلستان در رأی‌گیری همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی انتظامی استاندار گلستان با بیان اینکه ‌حضور پرشور مردم در گلستان همچنان ادامه دارد، گفت: انتخابات در استان بدون کوچک‎ترین مشکل و حاشیه‎ای در حال برگزاری است.

کیاپور: حضور پرشور مردم ‌گلستان در رأی‌گیری همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم کیاپور بعد از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: سفره خدمت‎رسانی گسترده شده و مجلس تنها محل خدمت نیست.

وی تصریح کرد: تا این لحظه روند برگزاری انتخابات با شرایط خوب پیش می‎رود و ستادهای مختلف انتخابات در گلستان همگی پای کار هستند و خروجی کار در سراسر استان بدون کوچک‎ترین مشکل و حاشیه‎ای در حال برگزاری است.

عضو ستاد انتخابات استان گلستان اذعان داشت: مردم گلستان با شور فراوان خود پای صندوق‎های رای آمدند تا فضای جامعه را با شکوه عظمت شان تغییر دهند که یقینا این حضور مردم خواهانه انجام گرفته است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استاندار گلستان بیان داشت: همان طوری که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند تقرب به سوی خدا نقطه تمایز انتخابات کشور ما با سایر کشورهاست و چون برگزاری انتخابات در همه کشورهایی که مدعی دموکراسی‌اند برپایه شکل‎گیری قانون و ایجاد یک نهاد صورت می‎گیرد اما در کشور ایران علاوه بر این موضوع قرب الهی نیز همراه شده که رنگ و بوی انتخابات را یک حرکت عبادی نشان می‎دهد.

کیاپور یادآور شد: مردم ایران از همان روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ امیدی به همراهی‎های دشمن نداشتند و از همان روزهای منتج به انقلاب اسلامی فریاد نه شرقی و نه غربی را سر دادند و می‎دانستند که شرق و غرب دلسوز باورهای ایران نیست و هم لیبرال دموکراسی غرب و هم نظام سوسیالیستی مانند دو تیغه قیچی می‎خواستند اسلام را ببرند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ایران وقتی تحریم‎ها را از سوی دشمن به صورت جدی دیدند با حضور گسترده وارد میدان شدند تا دشمنان داخلی و خارجی از صحنه مبادلات سیاسی محو شوند.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و 700 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 108 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد حدود 119 هزار نفر رای اولی هستند.

گلستان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 23 هزار و 600 نفر واجد شرایط داشت که 72.23 درصد در آن شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول