اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 351

فتحی: امنیت حوزه‌های انتخابیه شهرستان نکا کامل است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: امنیت حوزه‌های انتخابیه شهرستان نکا کامل است.

فتحی: امنیت حوزه‌های انتخابیه شهرستان نکا کامل است

اسماعیل فتحی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا درباره امنیت موجود در انتخابات گفت: تاکنون در این حوزه انتخابیه انتخابات در کمال آرامش و سلامت برگزار شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همدلی و همکاری مردم و مسئولان علاوه بر حضور گسترده در انتخابات، می‌تواند پایان بخش مناسب این انتخابات باشد، اظهار داشت: مردم ما از درک بالایی برخوردارند و با حضور حماسی خود  امروز این مسئله را به جهان اثبات کرده‌اند و هیچ گاه در این راستا و در دفاع از آرمان‌های امام و شهدا کوتاه نمی‌آیند.

فتحی ادامه داد: تمهیدات خوبی برای برقراری امنیت انتخابات در نظر گرفته شده است، و شهرستان در امنیت کامل در حال برگزاری انتخاباتی پر شور و حماسی است.

فرمانده انتظامی نکا یادآور شد: انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است و ما بر این باوریم که  ایجاد امنیت همه‌جانبه در انتخابات می‌توان در حداکثر شدن حضور مردم مهم و موثر باشد.

فرماندار نکا نیز درباره بروز تخلفات احتمالی در این حوزه خاطرنشان کرد: تاکنون تخلفی در راستای رای‌گیری گزارش نشده است و شهرستان در کمال آرامش در حال برگزاری انتخابات و ایجاد حماسه حضوری بزرگ است.

رضا آزادی کناری ادامه داد: در صورت بروز هر نوع تخلف به‌طور جدی پیگیری و برخورد می‌کنیم و در این راستا هیچ ملاحظه‌ای انجام نمی‌شود چرا که اعتقاد داریم قانون باید برای همه و یکسان اعمال شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول