اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشتی بر یک انتخاب

290 نفر برای همه، همه برای 290 نفر

خبرگزاری فارس: تا ساعاتی دیگر ماراتن نفس‌گیر انتخابات با حضور میلیون‌ها ایرانی به خط پایان می‌رسد.

290 نفر برای همه، همه برای 290 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز در مجموع و بدون احتساب نمایندگانی که برای راهیابی به مجلس باید از خوان دیگری به نام «دور دوم انتخابات» نیز بگذرند، برگه‌های رای اقشار مختلف مردم در پایان وقت تعیین شده امروز، معرفی کننده 290 ساکن بهارستان نهم خواهند بود.

ماه‌هاست تعداد زیادی از هموطنان ما در جایگاه کاندیدا، مسئولان بخش‌های مختلف ستاد، اعضای تیم تبلیغاتی و حتی هوادار، درگیر آماده‌سازی مقدمات حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند و ثمره تمام این تلاش‌ها در این چند ساعت مشخص خواهد شد.

روزهایی که گذشت، فرصتی بود برای تمرین حضوری جدی و مهم در خط مقدم پاسخگویی به اقشار مختلف مردم، فرصتی هر چند کوتاه اما موثر و کاربردی برای کسانی که خود را آماده کرده‌اند تا چهار سال در چند جبهه مختلف، به شکل همزمان حافظ منافع و یاریگر مردم منطقه خود همچنین تمام مردم کشور و تلاشگرانی برای تعالی و رشد میهن در زمینه‌های گوناگون باشند.

با اعلام اسامی افرادی که بیشترین اعتماد و همراهی مردمی را کسب کرده و به عنوان نماینده ملت معرفی خواهند شد، نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد فاز جدیدی می‌شود و انتظار می‌رود حرف‌ها، قول‌ها و برنامه‌هایی که وعده‌اش در روزهای گذشته به اشکال گوناگون داده شده بود، گام به گام در مسیر پوشیدن جامه عمل قرار بگیرند.

پس از آنکه همه مردم بسیج شدند تا این 290 نفر، عبارت «نماینده مردم شریف» شهرشان را به عنوان پیشوندی غرورانگیز به دست بیاورند، نوبت به آنان خواهد رسید تا نه تنها برای مردم شریف شهرشان که برای تمام مردم ایران، نمایندگانی شایسته و ارزشمند بوده و برای تعالی این کهن مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول