اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

بررسی مدارک و اخذ رای در شعب سیار هیچ تفاوتی با شعب ثابت ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: نحوه بررسی مدارک و اخذ رای در شعب سیار هیچ تفاوتی با شعب ثابت ندارد و افراد تنها در صورتی می‌توانند اقدام به رای دادن نمایند که اصل شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

بررسی مدارک و اخذ رای در شعب سیار هیچ تفاوتی با شعب ثابت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور، بر همکاری تمام مردم در این انتخابات تاکید شده است.

فرماندار شهرستان تبریز از افرادی که به علت نقص جسمانی امکان خواندن و نوشتن را ندارند، خواست به همراه یکی از بستگان خود برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی افزود: این مسئله شامل افرادی که به علت نقص جسمانی امکان خواندن و نوشتن را ندارند یا افرادی که از نعمت سواد محرومند نیز می‌شود و این قشر از هموطنان می‌توانند به همراه یکی از اعضای خانواده و یا فردی معتمد به شعب اخذ رای رفته و رای بدهند.

چمنی با تاکید بر محدودیت‌های قانونی این امر، گفت: مسئولان شعب اعم از هیئت‌های اجرایی، ناظران، نمایندگان فرماندار، ناظران شورای نگهبان، عوامل انتظامی، بازرسان و حتی نمایندگان کاندیداها که در شعب حضور دارند، به هیچ وجه مجاز نیستند به جای افرادی که امکان نوشتن ندارند، اقدام به نوشتن برگه رای نمایند و تخطی از این امر، تخلف محسوب می‌شود.

چمنی همچنین برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق کاندیداها، از عموم رای دهندگان این حوزه انتخابیه درخواست کرد در هنگام نوشتن رای خود در برگه اخذ رای، مشخصات کاندیدای موردنظر خود را به شکل کامل و به همراه نام، نام خانوادگی، کد نمایندگی و یا شهرت این افراد و با خط خوانا درج کنند.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به استقبال صورت گرفته از واحدهای سیار رای‌گیری به ویژه در مراکز درمانی و بیمارستان‌های تبریز، تصریح کرد: نحوه بررسی مدارک و اخذ رای در شعب سیار هیچ تفاوتی با شعب ثابت ندارد و افراد تنها در صورتی می‌توانند اقدام به رای دادن کنند که اصل شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول