اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

653 شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: در حال حاضر 653 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان اصفهان برای انتخاب پنج نماینده وجود دارد و نسبت به اخذ آرای مردم در این دوره از انتخابات فعالیت می‌کنند.

653 شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان وجود دارد

فضل‌الله کفیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور پر‌شور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: وضعیت بسیار مناسبی از نظر حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و نشاط موجود در سطح جامعه مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران ملتی وقت‌شناس و نسبت به تهدیدات و اقدامات دشمن حساس هستند، اضافه کرد: ملت ایران امروز هم همانند تمامی صحنه‌ها حضور خود و اتحاد و یکپارچگی خود را به تمامی دنیا ثابت می‌کنند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز مردم اصفهان همانند دوره‌های گذشته حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند، تصریح کرد: مردم انقلاب و ولایی اصفهان با برخورداری از بصیرت و آگاهی کامل در تمامی شعب اخذ رأی موجود در سطح شهرستان اصفهان نیز از ابتدای روز برای این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: شعب اخذ رأی موجود در سطح شهرستان فعالیت خود را از رأس ساعت 8 صبح با حضور اعضای اجرایی، نظارت، نماینده فرماندار و تمامی مسئولان اجرایی در امر انتخابات آغاز کرده‌اند.

کفیل به تعداد شعب اخذ رأی در سطح شهرستان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 653 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان اصفهان برای انتخاب پنج نماینده وجود دارد و نسبت به اخذ آرای مردم در این دوره از انتخابات فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های سیار نیز برای افراد نا‌توان از حضور در پای صندوق‌های رأی مانند زندان‌ها، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها و دیگر مکان‌ها پیش‌بینی شده است، تأکید کرد: هر دوره از انتخابات از شرایط خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نیز شرایط خاص و ویژه‌ای حاکم است، افزود: مردم باید به صورت کامل از حق خود استفاده کنند و اصفهانی‌ها باید از 75 نامزد انتخاباتی در این دوره پنج نماینده را برای مجلس شورای اسلامی برگزینند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول