اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 325

ماندگارترین حضور مردم در عرصه انتخابات رقم می‌‌خورد

خبرگزاری فارس: مسئولان چالوس با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفتند: ماندگارترین حضور مردم در عرصه انتخابات رقم می‌خورد.

ماندگارترین حضور مردم در عرصه انتخابات رقم می‌‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان چالوس با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرینی در کتاب پرافتخار ایران اسلامی را رقم زدند.

سید قدیر رضایی فرماندار چالوس گفت: حضور چشمگیر مردم در ساعات اولیه رای‌گیری را به فال نیک می‌گیریم، این حضور عیدی بزرگی است برای ایران اسلامی و ملت شریف آن که بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود با قدرت و صلابت پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

وی اظهار داشت: مقدمات و امکانات لازم برای حضور حداکثری چه در حوزه شهر و چه بخش و کل شهرستان فراهم شده و قطعا این مشارکت در شهرستان چالوس تاریخی و با آرای بالا خواهد بود.

رضایی ادامه داد: نیروهای امنیتی نیز از ساعات اولیه صبح در شعبه‌های مختلف مستقر شده تا این رویداد بزرگ به‌دور از هرگونه تنش و در امنیت کامل برگزار شود.

سید مرتضی قاسم‌زاده فرمانده تیپ امامت سپاه کربلای چالوس نیز در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است ضمن اینکه سرنوشت هر یک از ما به این روز تاریخی بستگی دارد، در پای صندوق‌های رای حاضر شدیم تا بار دیگر به جهانیان اعلام کنیم همچنان مدافع انقلاب و نظام بوده و برای استمرار حرکت خط امام و انقلاب با همه توان ایستاده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در ساعات اولیه رای‌گیری جای خرسندی است و این استقبال را به فال نیک می‌گیریم، این نشان می‌دهد مردم نسبت به سرنوشت خود مسئولیت‌پذیر هستند.

محمدرضا محمدحسینی معاون فرماندار چالوس نیز با اشاره به اینکه تعداد 114 بازرس و 8 سربازرس مسئولیت نظارت بر شعبه‌ها را بر عهده دارند تا اوضاع را تحت نظارت داشته باشند، اذعان کرد: قطعا این شور و هیجان در انتخابات که در همین ساعات اولیه شاهد حضور حداکثری مردم هستیم یکی از پرشورترین و ماندگارترین حضور مردم در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی اختیار مردم را دست خودشان داده تا با انتخاب فرد اصلح‌ در آینده منطقه خود سهیم باشند.

محمدحسینی بیان کرد: از افتخارات ما ایرانی‌هاست که نماینده‌مان را خودمان انتخاب می‌کنیم و آن را برای دفاع از منافع مردم روانه مجلس می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی امام جمعه چالوس نیز تصریح کرد: امروز روز تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان در پای صندوق‌های رای است تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب زده شود.

وی تصریح کرد: اقتدار ملت ایران تا به امروز تثبیت شده و این حضور بار دیگر نشان می‌دهد مردم پشتیبان رهبر معظم و خواهان تحکیم نظام اسلامی هستند.

امام جمعه چالوس افزود: هرچه این حضور پررنگ‌تر باشد دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام‌تر خواهند بود، امیدواریم این حضور با انتخاب نماینده‌ای اصلح و دارای صلاحیت‌ها و شایستگی‌های بیشتر و بهتر همراه بوده و فردی را روانه مجلس شورای اسلامی کنند که قوی، شجاع و حامی مردم باشد.

وی بیان کرد: استقبال خوب مردم از ساعات اولیه جای تقدیر دارد.

آزاده شعبان پور مسئول امور بانوان فرمانداری چالوس نیز گفت: مشارکت سیاسی و حضور در صحنه‌های مهم سیاسی کشور حق و البته وظیفه همه ما ایرانی‌هاست تا با حضور خود از آرمان‌ها و اهداف والای رهبر کبیر انقلاب دفاع و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم.

محمدصادق فرزیب مدیر آموزش و پرورش چالوس نیز تصریح کرد: حضور در انتخابات وظیفه دینی و شرعی ماست و از طرف دیگر لازمه این حضور پایبندی به نظام و عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات دفاع از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سد محکمی در برابر تعرض دشمنان و سبب دلگرمی دوستداران انقلاب در داخل و خارج از کشور و همچنین سبب یاس و ناامیدی دشمنان و نیز سربلندی و اقتدار ملی است.

محمد اسماعیل نعمت‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر چالوس نیز گفت: انتخابات از جمله راه‌های تثبیت و تحقق دموکراسی و حضور مردم همیشه در صحنه در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی افزود: از مزیت‌ها و شاخصه‌های نظام انتخاب نماینده مجلس هر منطقه توسط مردم همان خطه است.

وی بیان کرد: مردم امروز با امتحان بزرگی مواجه هستند و قطعا امروز نیز همچون گذشته از این انتخاب سربلند بیرون خواهند آمد و به تکلیف دینی و شرعی خود  عمل می‌کنند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

محمد شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس گفت: بر اساس فرمایش امام (ره) میزان رای ملت است، رهبر معظم نیز بر حضور حداکثری تاکید دارند، به همین منظور مردم با مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی ضمن تثبیت اقتدار انقلاب اسلامی، پایبندی خود در همه عرصه‌ها را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم این مهم را به خوبی درک کرده و این بار مسئولیت همه مسئولان و مردم و در نهایت منتخب مردم را سنگین‌تر می‌کند.

شریفی ادامه داد: وظیفه ما انتخاب فرد اصلح‌تر از میان اصلح‌هایی است که تایید شدند اما باید همگی به انتخاب نهایی احترام گذاشته و دست به دست هم در راه آبادانی و توسعه منطقه یاری‌رسانش باشیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول