اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کل استان زنجان:

استحکام انقلاب و شکست دشمنان ثمره حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: دادستان کل استان زنجان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای استحکام انقلاب اسلامی ایران و عدم توانایی نفوذ دشمنان را در پی دارد.

استحکام انقلاب و شکست دشمنان ثمره حضور مردم در صحنه است

حجت‌الاسلام احمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مردم کشور همیشه با بصیرت خود همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت بوده‌اند، اظهار داشت: تیرهای دشمنان که به طرف ملت ایران رها شده است تاکنون به نتیجه نرسیده است و همچنان دشمنان مایوس مانده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز مردم با حضور گسترده خود مقاومت و اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند، خاطر نشان کرد: دشمنان با هیچ ترفندی نمی‌توانند در کشور و ملت همیشه مقتدر ایران نفوذ کنند.

دادستان کل استان زنجان با اشاره به اینکه مجلس نهم یک مجلس متعهد و دلسوز می‌شود، اضافه کرد: مردم با بصیرت خود افرادی اصلح و توانمند انتخاب می‌کنند، که به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی اقدام می‌کند.

وی به حضور مردم در ساعات اولیه صبح در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و افزود: مردم همواره پشت انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دین خود را به شهدا و امام راحل ادا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مظفری با بیان اینکه نمایندگان مجلس نهم باید مشکلات جامعه و مشکلات مردم را بدانند، ادامه داد: آن‌ها باید هدف مردم از رای دادن را بدانند و در راستای اهداف جامعه و نظام عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه راه‌هایی که دشمنان پیش روی ما می‌گذارند، راه‌های انحرافی است، تصریح کرد: نمایندگان باید با آگاهی کامل این را‌ه‌ها را تشخیص دهند و در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول