اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از شور انتخابات

آفرین بر مردمی که همیشه حماسه خلق می‌کنند

خبرگزاری فارس: آفرین به مردمی که همیشه تاریخ حماسه خلق کردند و در تاریخ می‌درخشند.

آفرین بر مردمی که همیشه حماسه خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مردم دشتی و تنگستان نشان داده‌اند که دارای بصیرت، ادب، شجاعت، و پایمردی هستند که به ندای بزرگان دینی خود لبیک می‌گویند و از دین مبین اسلام دفاع کرده‌اند.

مردم دشتی و تنگستان در خلق حماسه بزرگ پیش قراول بوده و می‌توان حضور مردم فهیم و بزرگوار شهرستان‌های تنگستان و دشتی در روز موعود را حدس زد که حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند و افتخاری دیگر برافتخارات این دیار می‌زنند.

امروز که روز موعود است مردم در کوچه‌ها و خیابان‌ها در حال آمد و رفت می‌باشند و خود را به محل‌های اخذ رای می‌رسانند.

فرماندار دشتی که صبح امروز با حضور در مسجد دشتی‌های شهر خورموج با شعار لبیک یا خامنه‌ای و با ذکر صلوات رای خود را به صندوق شماره 4 انداختند.

سید علی هاشمی گفت: شهرستان دشتی نگین فرهنگ و ادب استان بوشهر است مردم هوشمند و با بصیرت شهرستان دشتی در طول عمر پر برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه‌ها بوده‌اند و هر دوره نسبت به دوره قبل با افزایش بصیرت و شعور سیاسی در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و دعوت امام خود مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ادامه داد: بر اساس گزارش‌های دریافتی شاهد حضور پرشور مردم دشتی و تنگستان پای صندوق‌های رای هستیم.

وی گفت: کشور عزیز اسلامیمان ایران کانون توجه و بیداری جهانیان شده است و همه دنیا، آزادیخواهان و عدالت خواهان نگاهشان به ملت بزرگ ایران است و رای مردم و حضور در این دوره از انتخابات با توجه به شایعه دشمنان، معاندین نظام و انقلاب متفاوت‌تر با سایر دوران‌ها است.

نماینده عالی دولت در دشتی یادآور شد: مردم از این جهت احساس مسئولیت می‌کنند و در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و حضور پیدا خواهند کرد شک ندارم برای این که مردم بتوانند فرصت پیدا کنند و رای بدهند همه چیز مهیا است.

فرماندار دشتی تصریح کرد: شهرستان دشتی همیشه اول بوده و امسال هم بدون شک و تردید در این دوره از انتخابات بالاترین رای خواهد داشت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول