اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان اصفهان:

هیچ‌گونه شیطنتی در شعب اخذ رای در اصفهان نداریم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با عنایت خداوند و چشمان بیدار مأموران هیچ گونه مجالی برای شیطنت و بر هم زدن فضای آرام انتخابات وجود ندارد.

هیچ‌گونه شیطنتی در شعب اخذ رای در اصفهان نداریم

محمد رضا جاننثاری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که با گذشت چند ساعات از آغاز زمان رای‌گیری نهمین دوره انتخابات استان اصفهان وضعیت امنیت در شعب اخذ رای را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه مشکلی در شعب اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان گزارش نشده و  انتخابات در آرامش و سلامت بدون هیچ گونه مشکلی در حال برگزاری است.

وی در جواب این سوال که آیا تا به حال موردی از شیطنت و دشمنی‌های افراد در سلامت انتخابات رصد کرده‌اید، گفت: با عنایت خداوند و چشمان بیدار مأموران هیچ گونه مجالی برای شیطنت و بر هم زدن فضای آرام انتخابات وجود ندارد.

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان اصفهان در مورد تعداد نیروهای امنیتی حاضر در هر شعبه اخذ رای بیان داشت: تعداد نیروهای امنیتی در شعبه‌های اخذ رای متفاوت است و حداقل سه نفر در هر شعبه امنیت شعبه را کنترل می‌کنند.

وی در ارتباط با تعداد نیروهایی که در حوزه امنیتی انتخابات در استان اصفهان فعالیت می‌کنند، گفت: حدود 8 هزار نفر از نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه سلامت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در اصفهان بر عهده دارند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول