اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حماسه حضور در انتخابات مجلس نهم/

رای‌ اولی‌ها: به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: رای‌ اولی‌های حاضر در یکی از شعبه‌های اخذ رای بندرعباس گفتند: ما به دشمن اجازه دخالت در امورات کشورمان را نمی‌دهیم و امروز اینجائیم تا به دشمن همین نکته را یادآوری کنیم.

رای‌ اولی‌ها: به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهیم

جمعی از رای‌ اولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس مستقر در شعبه اخذ رای مسجد فاطمیه اظهار داشتند: دشمن هیچ‌گاه فرصت این را نخواهد داشت که در جولانگاه خود را در کشور عزیزمان بگستراند یعنی اینکه ما و نسل ما این اجازه را به آنان نخواهد داد.

امیر یکی از رای‌ اولی‌های حاضر در شعب اخذ رای به خبرنگار فارس گفت: دشمن چه خیالی با خود کرده که اینطور تبلیغات منفی به راه می‌اندازد و جوانان ایرانی را انسان‌هایی ضعیف و منزوی جلوه می‌دهد.

وی که بعد از گفتن این حرف‌ها خشم در چهره‌اش نمایان شد و افزود: ما نه منزوی هستیم و نه کمبود امکانات داریم و نه آزادی خود را از دست داده‌ایم، اینکه کشوری اسلامی ما می‌خواهد مردمش در چارچوب قوانین اسلامی حرکت و رفتار کنند معنی آن از دست دادن آزادی نیست.

این جوان اضافه کرد: امروز جوانان ما در عرصه‌های علمی و صنعتی حرف اول را می‌زنند آن وقت دشمن چطور به خودش جرات می‌دهد که تبلیغات منفی به راه بیاندازد و بگوید این انتخابات با استقبال کمی روبه‌رو خواهد شد، اما امروز باید ببیند که ایران اسلامی سراسر شور و حماسه است.

مقداد، رای اولی دیگری است که همراه با دوستان خود در صف ایستاده و گاه‌گاهی شناسنامه‌اش را ورق می‌زند و خیلی کنجکاو نشان می‌دهد و به خبرنگار فارس می‌گوید دوست دارم زود نوبتم برسد تا مزه بزرگ شدن و اینکه حالا نقشی در سرنوشت کشورم دارم را زودی بچشم.

وی عنوان کرد: من تمام سعی خود را خواهم کرد که به نماینده‌ای رای بدهم که بتواند انتظارات مردم و از جمله خودم را برآورده کند.

مقداد ادامه داد: قطعا مردم از نماینده‌های انتخابی خود انتظارات زیادی دارند، اما تمام انتظارات مردم را می‌توان در قالب یک کلمه جستجو کرد همه آنها عدالت و مساوات می‌خواهند و این یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم است که نمایندگان باید تمام سعی و تلاش خود را در این راستا بکنند.

وی تصریح کرد: تمام تصمیماتی که در مجلس گرفته می‌شود در آینده من و هم نسل‌های من تاثیر مستقیم دارد پس امیدوارم نماینده‌ای به مجلس برود که نسبت به آینده این جوانان مرز و بوم احساس مسئولیت بیشتری کند و وظایفش را به نحو احسن انجام دهد.

مجموع شعبه‌های پیش‌بینی شده در هرمزگان، تعداد 518 شعبه ثابت و 486 شعبه سیار است.

در این استان تعداد شعب شهری ثابت برابر با 342 و تعداد شعب سیار شهری نیز برابر با 39 شعبه است. همچنین تعداد شعب روستایی ثابت و سیار نیز برابر با 447 شعبه است.

21 هزار و 360 نفر به عنوان عوامل اجرایی، ستادی نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی و دیگر عوامل برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

علاوه بر شناورهای موجود در دریا، جمع‌آوری آرای ساکنان 14 جزیره هرمزگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که به گفته مسئولان و گزارش خبرنگاران فارس این امر نیز در جزایر یاد شده روند مناسبی را دارد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول