اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نطنز خبر داد

فعالیت 66 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نطنز گفت: در مجموع در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر، اخذ رأی به صورت هم‌زمان در 66 شعبه آغاز شده است.

فعالیت 66 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر

مهدی سلیمانی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از رأس ساعت 8 صبح اخذ رأی در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر آغاز شده است، اظهار داشت: از آغاز رأی‌گیری امروز شعب اخذ رأی موجود در این حوزه با مشارکت بسیار گسترده مردم مواجه بوده است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که با یک انتخابات حماسی، با‌شکوه، پر‌شور و انتخاب یک فرد اصلح را در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر مواجه باشیم.

فرماندار شهرستان نطنز به تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع در این حوزه انتخابیه، اخذ رأی به صورت هم‌زمان در 66 شعبه آغاز شده است.

سلیمانی تاکید کرد: 31 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی، 24 شعبه در بخش امام‌زاده  و 11 شعبه نیز در بخش قمصر این حوزه انتخابیه وجود دارد.

وی به تعداد صندوق‌های سیار اخذ رأی در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر اشاره کرد و افزود: از 66 شعبه اخذ رأی موجود در این شعبه 23 شعبه به صورت سیار فعالیت می‌کنند. حدود 35 درصد از صندوق‌های رأی موجود در این حوزه انتخابیه به صورت سیار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 25 فرایند الکترونیکی در حوزه اجرایی به صورت الکترونیکی تعریف شده است، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نیز 24 فرایند حوزه انتخابیه نطنز و قمصر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و به صورت قطعی نیز نرم‌افزارها و تمهیدات لازم برای این موضوع به کار گرفته شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نیز از لحاظ سیاسی تیز تفاوت‌های بارزی قابل مشاهده است، گفت: این دوره از انتخابات به عنوان نخستین دوره انتخابات پس از فتنه 88 محسوب می‌شود و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی انقلاب و نظام  را تضمین کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول