اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا روز جمعه

تقاضاکنندگان شناسنامه به ثبت احوال مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: اداره کل ثبت احوال استان اصفهان از امروز چهارشنبه تا روز جمعه شناسنامه تقاضاکنندگان را تحویل می‌دهد.

تقاضاکنندگان شناسنامه به ثبت احوال مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع رسانی و ستاد تبلیغات استان اصفهان، محمود علیپور اظهار داشت: افرادی که از تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری  نسبت به تقاضای شناسنامه المثنی اقدام کرده بودند می‌توانند تا جمعه برای دریافت شناسنامه خود مراجعه کنند.

وی بیان داشت: تدابیری اتخاذ شده که شناسنامه افرادی که محل سکونتشان با محل تولد آنها متفاوت بوده و برای دریافت شناسنامه مجبورند به  محل سکونت خود مراجعه کنند، بتوانند شناسنامه خود را از ادارات ثبت احوال محل فعلی سکونتشان دریافت کنند.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان اصفهان فعالیت این اداره کل را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 18 و در روز جمعه 12 اسفند ماه، تا پایان زمان رای گیری برشمرد و گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل پاسخگوی مردم هستیم.

وی درباره افراد واجد شرایط رای دادن نیز تاکید کرد: متولدین اسفند ماه 72 و قبل آن واجد شرایط رای هستند که 99 درصد از این افراد کارت ملی خود را نیز دریافت کرده و در روز انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد.

علیپور همچنین به الزام همراه آوردن کارت ملی علاوه بر شناسنامه افراد در این دوره اشاره کرد و افزود: با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات و تعیین احراز هویت اشخاص در زمان رای دادن بر اساس سامانه جمعیتی کشور، همراه داشتن کارت ملی علاوه بر شناسنامه توسط رای دهندگان واجب است.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول