اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

قم همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشتاز بوده است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: قم همواره در تمام عرصه‌ها پیشتازی داشته و این پیشتازی در انقلاب و انتخابات‌های مختلف همیشه نمایان بوده است.

قم همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشتاز بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید عابدی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س)، آن حضرت را الگوی مردان و زنان در همه دوران‌ها دانست.

وی با اشاره به اینکه در رحلت حضرت فاطمه معصومه در 10 ربیع‌الثانی سال 201 هجری تردیدی نیست، اظهار داشت: تمام افتخارات قم به برکت وجود مقدس حضرت معصومه (س) است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه قم، خاطرنشان کرد: قم همواره در تمام عرصه‌ها پیشتاز بوده و این پیشتازی در انقلاب و انتخابات‌های مختلف همیشه نمایان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های منحصر به فرد قم این شهر را به الگویی برای جهان اسلام تبدیل کرده است، یادآور شد: حجاب بانوان قمی باید برای سایر نقاط به عنوان الگو مطرح باشد.

حجت‌الاسلام عابدی با تاکید بر اینکه حکومت طاغوت سعی داشت قم را بی‌حجاب کند، تاکید کرد: طاغوتیان به همت مردم قم موفق به این کار نشدند و قمی‌ها بی‌حجاب‌ها را بیرون کردند.

وی حیا و حجاب قمی‌ها را حجت خدا روی زمین دانست و ابراز داشت: قمی‌ها همواره اهل مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم بوده‌اند و امروز نیز در مسایل سیاسی مانند شرکت در انتخابات باید برای همه حجت باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه مشارکت مردم قم در انتخابات باید بالاتر از همه کشور باشد، تصریح کرد: قم شهر علم، فقه و برکت است و باید برای همه کشور به عنوان الگو مطرح باشد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول