اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

استقرار شعبه سیار در فرودگاه و مصلای کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: شعبه‌های سیار اخذ رأی در مصلای امام علی (ع) و فرودگاه بین‌المللی کرمان مستقر شده‌اند و رأی‌گیری از نمازگزاران و مسافران را انجام می‌دهند.

استقرار شعبه سیار در فرودگاه و مصلای کرمان

بهنام سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 22 شعبه سیار در سطح شهر کرمان در حال رأی‌گیری از مردم هستند.

وی بیان داشت: شعبه‌های سیار اخذ رأی در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، راه‌آهن، و پایانه شهر کرمان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

سعیدی از حضور شعبه‌های سیار اخذ رأی در نمایشگاه بهاره در میدان بیرم‌آباد کرمان‌، ‌مراکز صنعتی و کارخانه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: شعبه سیار 175 در محل گلزار شهدای کرمان رأی‌گیری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به استقرار شعبه یک سیار در محل فرودگاه بین‌المللی کرمان عنوان کرد: این شعبه منازل اطراف نیروی هوایی را نیز پوشش می‌دهد.

فرماندار کرمان افزود: شعبه‌های سیار اخذ رأی از کارکنان نهادهایی مانند استانداری، فرمانداری، صدا و سیما و نیروی انتظامی نیز اخذ رأی می‌کنند.

سعیدی ابراز داشت: شعبه‌های سیار اخذ رأی بر‌اساس قانون در مسیرهای مشخص شده در مدت زمان تعیین شده توقف می‌کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول