اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/338

حضور پرشور مردم فردوس در پای صندوق‌های رأی

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز مردم شهرستان فردوس در شعب اخذ رأی حضور یافتند.

حضور پرشور مردم فردوس در پای صندوق‌های رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مردم شهرستان فردوس با حضور پرشور خود در ساعات نخستین برگزاری انتخابات در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر علاقه‌مندی خود به انقلاب و نظام را ثابت کردند.

*شرکت در انتخابات یک وظیفه است

یکی از شهروندان شهرستان فردوس که در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات حضور یافته بود، گفت: باید با حضور در انتخابات به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم که مردم ایران همیشه یار و یاور نظام اسلامی هستند.

زهرا ابراهیمی افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است و هر کس که مسلمان است و در ایران زندگی می‌کند باید به تکلیف شرعی خود نیز عمل کند.

*شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

شهروند دیگری هدف از شرکت در انتخابات را ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دانست و گفت: اگر می‌خواهیم که دشمنان در توطئه‌های خود شکست بخورند و فکر تهدید و تحریم ایران را از سر بیرون کنند باید در انتخابات شرکت و با حضور پررنگ خود آنان را مأیوس کنیم.

حمیده محمدزاده افزود: مردم باید قدر انقلاب و نظام را بدانند چرا که در این نظام سرنوشت کشور توسط خود مردم تعیین می‌شود و مردم با رأی خود و انتخاب افراد اصلح، مجلس را شکل می‌دهند.

وی تصریح کرد: همه ما باید نسبت به تعیین سرنوشت کشور خود حساس باشیم و با انتخاب افراد مناسب، آینده نظام اسلامی را رو به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهیم.

*رأی هر ایرانی در آینده نظام مؤثر است

یکی دیگر از شهروندان فردوس که به همراه فرزند خردسالش در یکی از شعب اخذ رأی حضور یافته بود گفت: وظیفه شرعی و دینی خود دانستم که باید در انتخابات شرکت کنم.

مریم آذری افزود: انتخابات مظهر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است و از گذشته تاکنون مردم ایران آزادانه در انتخابات شرکت و فرد مورد نظر خود را به عنوان نماینده و یا رئیس جمهور انتخاب می‌کردند.

وی تصریح کرد: انتخاب نماینده و رئیس جمهور یک کشور توسط مردم نشان از وجود مردم‌سالاری دینی در آن کشور است در حالی‌ که بسیاری از کشورهای دنیا از این نعمت بی‌نصیب هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول