اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

حضور مردم در انتخابات لبیک‌ به رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی لبیک‌گویی به پیام مقام معظم رهبری است.

حضور مردم در انتخابات لبیک‌ به رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام غلام‌رضا حسنی پیش از ظهر امروز با حضور یافتن در یکی از شعب اخذ رای ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول ماه جاری برای حضور حداکثری و آگاهانه اقشار مختلف جامعه رهنمودهای حکیمانه‌ای داشتند لذا این حضور مردم پای صندوق‌های رای در واقع نشان‌دهنده ولایتمداری و اطاعت آنها از مقام عظمای ولایت است.

وی انتخابات را آزمونی برای سنجش میزان وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری قلمداد کرد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق مردم در این آزمون سربلند شدند زیرا با وجود بارش نزولات جوی و سردی هوا همچنان در صفوف طولانی برای رای دادن حضور یافته‌اند.

این مسئول حرکت مردم را گامی برای تخریب چهره کریه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: ایادی استکبار جهانی از ابتدای این ماه تاکنون شدیدترین هجمه‌ها را علیه نظام و ملت داشتند تا طبق دلخواه آنها حوزه‌های جمع‌آوری آرا خلوت باشد.

حسنی اضافه کرد: به دلیل هوشیاری و بیداری ملت مسلمان ایران همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها در نطفه خفه شد زیرا از نخستین لحظه‌های آغاز رای‌گیری مردم از هر صنف، طبقه اجتماعی و اقتصادی برای رای دادن به کاندید مورد نظر خود در شعب اخذ رای حضور یافته‌اند.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه حماسه بی‌نظیری به دستان فرزندان ملت امروز رقم زده خواهد شد اظهار داشت: تا پایان ساعت‌های رای‌گیری به طور قطع جمعیت بیشتری برای انتخاب کاندیداهای خود در مراکز تعیین شده شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول