اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج:

تمام دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کرج گفت: حضور مردم در انتخابات تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

تمام دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ اباذر خدابین ظهر امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نابود کرد و آن را به خودشان بازگرداند.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان طی چند ماه گذشته برای برهم زدن نظم و امنیت انتخابات به جایی نرسید و مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود دشمنان را در پیش چشم تمام جهانیان خوار و کوچک کردند.

عضو شورای شهر کرج تأکید کرد: دشمنان تصور می‌کردند که تحریم و تهدید می‌تواند تأثیری در روند برگزاری انتخابات داشته باشد لذا قبل از برگزاری این انتخابات با تحریم علیه ملت ایران در نظر داشتند تا انتخابات را مورد هدف قرار دهند.

خدابین ادامه داد: اما ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات پوزه دشمنان را به خاک مالیدند و ارزشی برای سخنان آنها قائل نشدند.

وی یکی از اصلی‌ترین جلوه‌های پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی را حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات دانست و تأکید کرد: خوش‌بختانه امروز چشم تمام جهانیان به حضور پرشور مردم نمایان شد و مشاهده می‌کنند که ملت ایران چگونه با حضور خود مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان زدند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در ایران بسیار سالم و با نشاط بوده به گونه‌ای که بسیاری از  کشورها برگزاری این گونه انتخابات را سرلوحه انتخابات در کشور خود قرار می‌دهند.

این عضو شورای شهر کرج گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تمام معادلات دشمنان را از بین برد و آنان را سرشکسته کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول