اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

بیشترین حضور مردم در 5 حوزه اخذ رأی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از بیشترین حضور و مشارکت مردم در پنج حوزه اخذ رأی در این منطقه خبر داد.

بیشترین حضور مردم در 5 حوزه اخذ رأی در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در این شهرستان لحظه به لحظه پررنگ‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز ملت بزرگ ایران به واسطه انقلاب اسلامی مورد عزت و دوستی ملت‌های دنیا قرار دارد چرا که با قیام ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، معنویت ، آزادی حقیقی و عدالت به مردم جهان به ارمغان آورده شده است.

فرماندار هندیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، ملت ایران از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکردند و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاکی از این مدعا است.

وی اضافه کرد: بیشترین حضور مردم در پنج حوزه اخذ رأی، حسینیه گشتیل‌ها، مسجد جامع، حسینیه محدثی، مسجد علی‌ابن‌ابیطالب و مسجد شهرک باهنر(سیدمجید) در شهرستان است.

فرج‌الهی عنوان کرد: امروز ملت ایران اسلامی به برکت همت والای جوانان خود در عرصه‌های مختلف علم و فناوری در جهان پیشتاز است و دستیابی به علوم نوین در حوزه های مختلف نشان از این تلاش و همت مضاعف جوانان ایرانی دارد.

به گفته وی دشمنان اسلام و انقلاب بدانند ملت ایران اسلامی با وحدت، یکدلی و اراده حول محور کلمه مقدس الهی است و هیچ قدرتی یارای مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی را ندارد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول