اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 238

قناعت: مردم گلستان در آستانه خلق حماسه‎ای بزرگ هستند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: مردم استان گلستان در بازدیدی که از شعب مختلف شهرستان گرگان داشتم از همان ابتدای صبح صفوف به هم پیوسته‌ای را تشکیل داده‌اند که نشان می‌دهد مردم گلستان در آستانه خلق حماسه‎ای بزرگ هستند.

قناعت: مردم گلستان در آستانه خلق حماسه‎ای بزرگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: آنطور که از شواهد و قرائن برمی‌آید با مشارکت خوب مردم احتمال اینکه ساعت انتخابات تمدید شود بسیار زیاد خواهد بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همه نیروها پای کار هستند و همراهی خوب مردم را تا الان شاهد بوده‌ایم که امیدواریم تا پایان انتخابات نیز این آرامش و حضور حداکثری وجود داشته باشد.

استاندار گلستان اذعان کرد: ستاد انتخابات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هماهنگی متولیان امر فرهنگ در اقدامی جالب نسبت به برگزاری جشن سیاسی برای نخستین بار در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اهالی فرهنگ و ادب و اقشار مختلف مردم داشته‎اند که امید داریم 12 اسفند، روز نشاط مردم ایران و روز تلخ دشمنان نظام باشد.

قناعت حضور رأی اولی‎ها را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار پررنگ و جدی عنوان کرد.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حق رأی برای مردم قائل شده است مردم قدرشناس ایران نیز از حق و حقوق سیاسی خود استفاده می‌کنند و سرنوشت کشورشان را با نقش‎آفرینی خود به بهترین وجه رقم می‌زنند.

وی در پایان اظهار داشت: از شور و نشاطی که در این انتخابات از مردم می‎بینم مطمئن هستم که آنها رتبه بهتری را در مقایسه با دوره‎های گذشته انتخابات که رتبه پنجم را داشتیم کسب کنند و قطعا در انتخابات پیروز میدان مردم خواهند بود.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و 700 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 108 هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد حدود 119 هزار نفر رأی اولی هستند.

گلستان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 23 هزار و 600 نفر واجد شرایط داشت که 72.23 درصد در آن شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول