اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان همه آمده‌اند

نام امروز در تاریخ ایران به عنوان حماسه‌ای پرشور ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: امروز هر برگ رأی مردم ایران در دوازده دوازده برگ زرینی دیگری شد در تاریخ ایران، تا بار دیگر به دشمنان بفهماند ایران کهن پر از تاریخ و روزهایی است که با حضور مردم ارزش پیدا می‌کند.

نام امروز در تاریخ ایران به عنوان حماسه‌ای پرشور ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این روز جمعه با دیگر روزهای جمعه فرق داشت، روزی که متعلق به امام زمان(عج) است، دعای ندبه این صبح جمعه را با توسل به ایشان و یاری و مساعدت، که افرادی انتخاب شوند در انتخابات و به مجلس اجازه دخول یابند که نام و یاد اسلام و انقلاب را برای همیشه در تاریخ ایران زنده نگه دارند.

رأیی که هر برگ آن مانند قطره‌ای است که سیل عظیمی را به وجود می‌آورد تا تمام کسانی که می‌گفتند پس از 33 سال از پیروزی این انقلاب دیگر کسی به این انقلاب رأی نمی‌دهد را با خود به قعر افکار پلید خویش ببرد و نشان دهد ایرانی در هر برهه‌ای از تاریخ از مرز و بوم خویش دفاع کرد و چه جان‌ها، خون‌ها و جوان‌هایی که فدای کشورش و ملتش کرده است، این یک برگ رأی که دیگر چیزی نیست، در برابر این همه جان‌فشانی‌ها.

اگر امروز به خیابان‌ها و تنها به یکی از پایگاه‌های انتخاباتی بروی، به چشم خود می‌بینی که از هر قشر و مذهبی و با هر پوشش و سن و سالی شناسنامه و کارت ملی به دست به پایگاه‌ها می‌روند، تا رأی بدهند شاید برخی از این افراد کسانی باشند که 33 سال پیش آن هم به طور دقیق در 12 فروردین آمدند و به جمهوری اسلامی ایران رىی دادند، حال باری دیگر در 12 ماه 12 آمدند تا این روز هم برای همیشه برگ زرینی دیگری در تاریخ ایران شود و همان‌هایی که باور نمی‌کنند این روز را در تقویم‌های خود ثبت کنند.

چه زیباست وقتی که پیرمرد و پیرزنی را می‌دیدی که با انداختن رأی در صندوق نفس راحتی می‌کشد و خدا را شکر می‌گوید که زنده است و عمرش کفاف داد تا بار دیگر در سرنوشت کشورش سهمی داشته باشد و با این دست‌هایی که زمانی توانایی انجام کارهای سنگین را داشته و سردی و گرمی بسیار روزگار را چشیده بار دیگر توانسته کاری بزرگ‌تر را انجام دهد.

هر نفری که انگشت اشاره‌اش را در استامپ می‌زد انگار با خود این را زمزمه می‌کرد، این رنگ‌ها مانند قطره قطره خون کسانی است که از ابتدای تاریخ این کشور برای ایستادگی و سرافرازی خود داده‌ایم و من با زدن انگشت در پایین این برگه دشمنان این ملت را مانند عنکبوتی زبون و خوار در میان خطوط  اثر انگشتم گرفتار و از بالا به حقارت و دست و پا زدن بیهوده آنها می‌خندم.

با دوربین‌هایی که از سراسر دنیا بر روی کشورم زوم شده، می‌خواهم نشان دهم که امروز نمایش مردم‌سالاری ایران در بیداری اسلامی است و رأی دادن به کسانی که اهل عملند نه ادعاهای پوچ و تو خالی.

امروز مردمی را می‌بینی که با امید بسیار رأی خود را در صندوق‌های رأی می‌ریزند که 33 سال پیش به جمهوری اسلامی آری گفتند، در تمامی این صندوق‌ها اقتدار مردان و زنان ملتی ریخته می‌شود که تا آخرین قطره خونشان برای استقلال و آزادگی ایران ایستاده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول