اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

حضور گسترده مردم مهر تأیید بر حقانیت نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر مهر تأییدی بر حقانیت نظام و آرمان‌های انقلاب زدند.

حضور گسترده مردم مهر تأیید بر حقانیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی پیش از ظهر امروز پس از انداختن رای خود در شعبه 32 شهرکرد واقع در دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور مردم در عرضه انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی و ایادی داخلی آنان است.

وی، مصونیت‌سازی نظام را از دیگر اثرات مثبت حضور حداکثری مردم برشمرد و گفت: با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم قرار دارد، این حضور پرشور مردم زمینه تحکیم و ثبات بیش از پیش نظام را فراهم خواهد کرد.

محمدسلیمانی حضور حداکثری مردم را قدرت بازدارندگی ملت در برابر دشمنان دانست و گفت: شکوه و عظمت گسترده مردم در این انتخابات پاسخی مثبت به منویات مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ‌انتخابات به دلیل مصونیت‌بخشی به کشور و افزایش اعتبار و قدرت بازدارندگی نظام دارای اهمیت بالایی است، گفت: مشارکت وسیع و گسترده مردم در انتخابات، قانون‌گرایی، وفاداری به قانون و احترام به رای مردم دو مسئله مهم و اساسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

محمدسلیمانی تصریح کرد: مجلس برآمده از متن مردم در راستای تراز انقلاب اسلامی عمل می‌کند و نماینده متعهد، باتقوا، ولایت‌مدار و مبرا از اندیشه‌های انحرافی شایسته انتخاب برای چنین مجلسی است.

وی افزود: کسانی که در آزمون شرایط فتنه حائز رتبه قبولی شدند و وابستگی به باندهای قدرت و ثروت ندارند صلاحیت انتخاب از سوی مردم را دارند و با اقبال عمومی روبه‌رو خواهند شد.

محمدسلیمانی ادامه داد: دشمنان نظام و استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای بکارگرفته و با سیاه‌نمایی اوضاع داخلی و ایجاد تفرقه و نفاق در صدد پایین آوردن درصد مشارکت ملت در انتخابات آتی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با این حضور گسترده خود بار دیگر مهر تأییدی بر حقانیت نظام و آرمان‌های انقلاب زدند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول