اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

نماینده باید پشتیبان و خادم مردم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: نماینده باید پشتیبان مردم بوده و در راه خدمت به مردم تلاش کند.

نماینده باید پشتیبان و خادم مردم باشد

حجت‌الاسلام میر یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی همواره به اهمیت حضور خود در عرصه‌های مختلف واقف بوده و محبت و دین‌مداری خود را نسبت به کشور با حضور در پای رای نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه صف‌های طولانی حضور مردم برای رای دادن نشان از آگاهی مردم نسبت به اهمیت انتخابات دارد، افزود: مردم با علاقه در این انتخابات شرکت کرده‌اند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه مردم با این حضور موجب یاس و نا امیدی دشمنان می‌شوند، خاطرنشان کرد: خواسته مردم خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه کشور است.

وی وظیفه نمایندگان را در قبال لطف و حضور گسترده مردم قانون‌گذاری مناسب عنوان کرد و یادآور شد: باید نماینده مجلس مدافع مردم بوده و به نفع استان فعالیت کند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه نماینده باید از کانون‌های ثروت و قدرت دوری کند، خاطرنشان کرد: نماینده باید پشتیبان مردم بوده  و خیانت نکند.

وی با اشاره به اینکه نماینده باید ولایت مدار بوده و پشتیبان ولایت باشد، یادآور شد: نماینده باید نسبت به حل مشکلات جامعه تلاش کند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول