اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

باید از مردم تابع رهبری درس گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: وقتی مجموعه آحاد مردم به تبعیت از رهبری در کاری پیشگام می‌شوند باید از آنها درس و پیام گرفت.

باید از مردم تابع رهبری درس گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان استاندار همدان با حضور در شعبه 107 منطقه خضر دبستان غدیر، در صف رای‌دهندگان ایستاد و رای خود را به صندوق انداخت.

کرم‌رضا پیریایی سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم از طیف‌های مختلف درانتخابات همواره افزایش داشته و از سایر دوره‌های انتخاباتی مجلس نیز بهتر است.

وی با بیان این که انتخابات این دوره مجلس از حساسیت بسیار بیشتری برخوردار است، افزود: مردم به واقع این حساسیت را درک کرده‌اند و به شایستگی به ندای رهبری لبیک گفتند.

استاندار همدان در پاسخ به این که پیامش به مردم استان در ارتباط با حضور در انتخابات چیست، تصریح کرد: من در همه دوران از مردم پیام می‌گیرم و احساس می‌کنم وقتی مجموعه آحاد مردم به تبعیت از رهبری در کاری پیشگام می‌شوند باید از آنها درس و پیام گرفت.

وی خطاب به کسانی که تاکنون رای نداده‌اند، گفت: فکر می‌کنم با شور و حالی که این انتخابات دارد همه مردم انتخاب خود را کرده‌اند اما توصیه‌ام به این افراد این است که هرچه سریع‌تر برای دفاع از آرمان‌ها و تبعیت از رهبری در پای صندوق‌ها حاضر شوند چرا که ممکن است بعدازظهر حضور بیشتر و کار سخت‌تر شود.

پیریایی در خصوص جو عمومی پس از انتخابات نیز خاطرنشان کرد: به نظر من بعد از انتخابات هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و تنشی ایجاد نمی‌شود اگرچه همه تمهیدات لازم در این راستا اتخاذ شده است و ما سطح شعور عمومی را در استان بالا می‌بینیم و بعد از انتخابات نیز نشاط ویژه‌ای در کشور حاکم خواهد شد.

وی در پایان سخنانش حضور مردم را در عرصه‌های مختلف را مؤثرترین رشد قلمداد کرد و این مهم را امر لازمی در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب دانست.

فرماندار همدان نیز در ضمن پرشور دانستن این انتخابات از ساعات ابتدایی امروز عنوان کرد: ما نیز با حضور در این شبعه با تراکم جمعیت مواجه شدیم.

حسن قهرمانی‌مطلق افزود: در راستای برگزاری این انتخابات نمایندگان فرمانداران تماس‌های بسیاری با ما داشتند مبنی بر لزوم افزایش عوامل اجرایی در شعب اخذ رای که این نشان‌دهنده حضور بسیار مردم است.

وی با بیان این که هر فرد تکلیف شرعی و قانونی خود را به درستی انجام می‌دهد، گفت: به تبعیت از مقام معظم رهبری عمل به خط مشی‌های عنوان شده در دستور کاری هر فرد قرار دارد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حیطه فعالیت‌های خود در راستای برگزاری یک انتخابات استوار، محکم و مصونیت‌بخش در کشور باشیم و حضور حداکثری را رقم بزنیم چرا که این امر اقتدار نظام را به رخ دشمن می‌کشد.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول